2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

15 Nisan 2012 – 2. Dönem Açık ilköğretim Soru ve Cevapları

Posted by sbsyerlestirmeleri Nisan 13, 2012

15 Nisan 2012 AİO 2. Dönem Açık İlköğretim Sınav Soruları ve Cevapları ile Cevap Anahtarı Bu Sayfada
Açık İlköğretim Okulu 2011-2012 ÖĞRETİM YIL II . DÖNEM SINAVI 15 Nisan 2012 Pazar günü yapılıyor. Açık İlköğretim Sınavı Soru ve Cevapları sınavdan sonra sitemizde yayınlanacaktır. Açık İlköğretim Soruları ve Cevap Anahtarı Milli Eğitim Bakanlığı ile aynı anda sitemizde . 2 Dönem Açık İlköğretim Soruları Cevap Anahtarı Tıkla İndir MEB

15 Nisan Açık İlköğretim Sınavına girecek olan öğrenciler , önceki dönemlere ait soruları mutlaka çözmelerini öneriyoruz. Daha önceki dönemlere ait açık ilköğretim sınav soruları ile cevap anahtarı aşağıdadır.

Sınava girecek olan adaylara başarılar dileriz.

——————————————————————–

15 Nisan 2012 Açık İlköğretim Soru ve Cevapları Sınavdan Hemen Sonra Bu Sayfada ….

Önceki Dönemlere Ait Çıkmış Açık İlköğretim Sınav Soruları İçin Tıklayın

15 Nisan 2012 2. Dönem Açık İlköğretim Soruları ile İlgili Yorumlarınızı ve Sorularınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz…

Bir Cevap Yazın

 
