2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

Kesintili Zorunlu 12 Yıllık Eğitim Komisyonda

Posted by sbsyerlestirmeleri Mart 2, 2012

Zorunlu eğitim komusyona çıkıyorTBMM Milli Eğitim, Kültür, Gençlik veSpor Komisyonu, zorunlu eğitimi 8+4 =12 yıla çıkaran kanun teklifini, 5 Mart 2012 Pazartesi günü değerlendirmeye sokacak.

Komisyon, 5 Mart Pazartesi günü, ”İlköğretim ve Ortaöğretim Kanunu ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi”, ”Yükseköğretim Kurumları Teşkilat Kanunu ile Bazı Kanun ve KHK’larda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi” ile ”Yüksek ÖğretimKurumları Teşkilatı Kanunu ile Kamu Mali Yönetimi Kontrol Kanunda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi”ni görüşecek.

İlköğretim ve Ortaöğretim Kanunu ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi ile ilköğretim okullarınındört yıl süreli birinci kademe ve dört yıl süreli ikinci kademeden oluşmak üzere toplam sekiz yıl süreli mecburi eğitim veren kurumlardan oluşması; ortaöğretimkurumlarının ise dört yıl süreli zorunlu eğitim veren kurumlardan oluşması ve böylece 12 yıllık zorunlu eğitim sistemine geçilmesi öngörülüyor.

TBMM Adalet Komisyonu da aynı gün, Ailenin Korunması ve Kadına Karşı Şiddetin Önlenmesine Dair Kanun Tasarısı’nı ele alacak.

Kadına yönelik şiddete ağır cezalar getiren tasarı, şiddete uğrayan ya da uğrama tehlikesi bulunan kadınların, tüm çocukların, aile bireyleri ve tek taraflı ısrarlı takip mağdurlarının korunması ve bu kişilere yönelik şiddetin önlenmesi amacıyla alınacak tedbirleri düzenliyor.

Kesintili zorunlu eğitim son durum

2 Mart 2012

Bir Yanıt Bırakın

 
