2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

Hukuk Fakültesi Taban Puanları 2011 2012

Yazar sbsyerlestirmeleri Eylül 26, 2011

Hukuk fakültesi okumak avukat olmak birçok üniversite adayının hayalidir sanırım. Benim de öyle. Amacım 2012 ygs ve LYS sınavlarına girerek iyi bir puan almak ve Marmara Hukuk Fakültesine yerleşmek. Eminim biraz zor olacak ama eğer ben bunu istiyorsam mutlaka başarmalıyım diye düşünüyorum. Hukuk fakültesini hedefleyen siz değerli arkadaşlarım için hukuk fakültelerinin en son yeni olan 2011 2012 taban puanlarına ulaşabileceğiniz linki aşağıda verdim.  linke tıklayın istediğiniz üniversitenin taban puanına ulaşın. Ben oraya marmara ile bir yorum da yazdım :) okuyabilirsiniz. Herkese 2012 ygs ve lys ‘de başarılar. Geleceğin avukatlarına selamlar ;)

2011 2012 Hukuk Fakülteleri Taban Puanları İçin Buraya Tıklayın

2011 2012 Hukuk Fakültesi Taban Puanları, Hukuk Puanları 2011 2012, Üniversitelerin Hukuk fakültesi Puanları 2011 2012, Hukuk Fakülteleri taban ve Tavan Puanları ÖSYM 2012, Hukuk Fakültesi Başarı Sıralamaları Sıraları 2011 2012

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

