2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

Tıp Fakültesi Taban Puanları 2011 2012

Posted by sbsyerlestirmeleri Eylül 21, 2011

Tıp Fakültesi okumak ve doktor olmak eminim birçok kişinin yegane hayalidir. Henüz ilkokul 1. sınıf sıralarında öğretmenimizin bize sorduğu sorunun cevabıdır. Büyüyünce ne olmak istiyorsun ? – Cevap : Doktor, Polis , Öğretmen  seçeneklerinden biridir. Gün geçtikçe büyüyünce prestij ve ekonomik etkileri de göz önüne alınınca doktor olmak hayalimizi süslemeye başlar. İşte benim de en büyük hayalim doktor olmak. Düz lisede okuyorum, ama çok çalışıyorum. Belki kazanamayacağım da ama ben bu işi sonuna kadar kovalamaya kararlıyım 🙂 Tıp fakültesi isteyenler için 2011 2012 Tıp Fakültesi taban puanlarına aşağıdaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Tıp Fakültesi Taban Puanları İçin Buraya Tıklayın

Tıp Fakültesi Kazanmak İsteyen Herkese 2012 YGS ve LYS’de Başarılar Dilerim. İyi Çalışmalar Arkadaşlar 😉

2011 Tıp Fakültesi Taban Puanları, 2011 2012 Tıp Fakültesi Taban Puanları , Tıp Fakülteleri Taban Puanları, 2011 2012 YGS LYS Üniversite Tıp Fakültelerinin Taban ve Tavan Puanları, Doktorluk Puanları 2011 2012 , Tıp Taban Puanları 2011 2012

Bir Yanıt to “Tıp Fakültesi Taban Puanları 2011 2012”

  1. kahraman said

    benim gibi kişilerin bu dünyaya ihtiyacı var çünkü ben doktor olmak için yaratılmışım her gece yatarken düşünüyorum acaba ben dokto olur muyum diye sonra kendime bakıyorum ve neden olmasın diyorum çok çalışıcağım başaracağım ve ben doktor olucağım başarılı ve fedakar bir doktor olucağım kendime söz veriyorum ki ben doktor olucağım…

Bir Yanıt Bırakın

 
