2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

Meslek Lisesi Ön Kayıt Sonuçları – Meslek Lisesi E-Kayıt Sonuçları 2011

Yazar sbsyerlestirmeleri Ağustos 30, 2011

5 Eylül 2011 tarihinde açıklanan meslek lisesi E-Kayıt sonuçlarınızı öğrenmek için buraya tıklayın.

2011 Lise E-Kayıt Sonuçları, 2011 Meslek Lisesi Ön Kayıt Sonuçları, 2011 Meslek Lisesi Sonuçları, Merkezi Sistem Sınavları Sonuçları – MEB, Meslek Lisesi E-Kayıt Sonuçları – Eylül 2011, Meslek Lisesi Kayıt Sonuçları Öğren 2011, Meslek Lisesi Yerleştirme Sonuçları Açıklandı – 5 Eylül 2011

680 Yanıt to “Meslek Lisesi Ön Kayıt Sonuçları – Meslek Lisesi E-Kayıt Sonuçları 2011”

  1. edanur demiş

    ben ön kayıt yaptırdım ama okula erken başladığım için 1997 li olduğumdan dolayı yaşım 1.sınfa yaşımın uygun olmadığını yazıyor ben bu konuda tekrar mı ortoson mu okuyacam:(:(

  2. kübra demiş

    ewt bnde bktm bnda öle dedi sn lise ön kayıt sonucları yaz nete bulursun bn ordan bukdum;)

  3. kübra demiş

    sacmalama:D

  4. umut demiş

    nerden bakılıyo ön kayıt terciğleri

  5. öenmli olan nasıl bitirecek olduğunzudur ağalar

  6. ayrıcana ben10 oyunları oyna,ben 10 kız oyunları,erkek oyunları vs oynamak için gelin bize be oyunevreni.org tıkla oyna yaw gardaş

  7. beste demiş

    ya ben bu ön kayıt sonuçlarına nasıl bakıcam çıkmıyo ya neredeyse bütün siteleri gezdim dolaştım ama hiç bir şey bulamadım ne yapıcam lütfen yardım edin.:-(

  8. beste demiş

    lütfen çabuk yardım edin bir haftadır uğraşıyorum ama bulamadım

  9. MERT demiş

    MESLEK LİSE SONUÇLARINA NERDEN BAKICAM

  10. muhammed çekin demiş

    ön kayıt yaptım sonuçları nerden öğrenecem

  11. yasemin demiş

    ön kayıt yaptım sonuçları nerden öğrenecem

  12. mariya amira demiş

    ayla nerden buldun………..?nerden bulduysan banada söyle……………!

  13. zeynep demiş

    arkadaslar ön kayıt sonuçlarına nerden bakılıyo.?

  14. dsa demiş

    dasdsa

  15. dsa demiş

    dsa

  16. Gökhan Tural demiş

    opel korsa ben affetmem

  17. önder demiş

    gerçekten nerden buldunuz ya

  18. narkoz demiş

    5 eylülde açıklanacak daha var ne bulması

  19. narkoz demiş

    5 eylülde e okula girin tc kimlik no su isteyen yerin altında kırmızı bir yazı olcak 5eylülde gelcek o yazı şöyle yazcak 2011yılı sınavsız meslek liseleri e-kayıt sonuçları ona tıklayın sonra bilgilerinizi doldurun öğrenirsiniz

  20. elif demiş

    yaa altta kırmızı yazı filan gelmediiiiii

  21. Mert demiş

    Yaa Ben Bu Ön Kayıt Sonuçlarını Nerden Öğrenebilirim ? :S

  22. Eyüp demiş

    bu sonuclara nerden bakıcaz ya bi yardım edicek varmı ?

  23. ertan demiş

    ewt yha bnde uğraşıyorum amabi türlü bulamadm ve o e-okuldaki kırmızı yazı fln da yoq nerden bakıldığını söylerseniz çoq svnrm

  24. HasaN demiş

    selam . ön kayıt sonuçlarını hangi siteden öğrenicez? bilgisi olan arkadaşlardan ricam bi link verin lütfen !

  25. Nur Demir demiş

    yha bugün açıklanıyo işte oges.meb.com dan bakılcak ama çıkmıyo . .

  26. HasaN demiş

    ya bende acaba yapmadım mı diye endişeleniyorum :/

  27. Nur Demir demiş

    insan yaptığından nasıl emin olamaz anlamadım yhaa hiç kimse bilmiyomu nasıl bakcam ???????

  28. HasaN demiş

    iyi ya en azından yanlız değilim:)

  29. Nur Demir demiş

    bence şimdi kaç kişi arıyodurda bulamıyordur hiç yanlız değilsin yani . .

  30. türker demiş

    hadi yha 5 eylül halen açıklanmadı amk.

  31. burcu demiş

    off evt yha çıkmıoo aramadığmm stee kalmadıı yhaa acaba bellii satimii vardırr ??? off site yöneticisi km yhaa

  32. uğur altunsoy demiş

    Beyanlar ve baylar acele etmeyin sonuçlar acıklanacaktır, saat daha erken eokul.meb.gov.tr/ sitesini takip edin, ben de kardeşim için bakıyorum ama 7 de ve 8 de bakan arkadaşlar var, o saatte devlet kurumları acık bile değil hepsi horul horul uyuyolardır, bu ne aceledir..

  33. türker demiş

    yha evet hemen çıkması lazım bnce önem vermiyorlar galiba

  34. Can Akça demiş

    Arkadaşlar bugün saat 15:00`da belli oluyor

  35. keler34 demiş

    bende alan seçim başvurunuz bulunamamıştır diyo :S ne anlama geliyo bu

  36. Özge NİKSARLI demiş

    Ya ben ön kayıt yaptırmadım sadece tercih yaptımm ön kayıtmı gerekiyormus meslek liselerine anlamadım ki…be nsadece gitmek istediğim meslek liselerini tercih yaptııımmm.:/

  37. MeLiKe demiş

    ya yaşınız 1.sınıfa uygun deil dio ya .S

  38. murat can demiş

    arkadaş lar ben meslek lisesine ter cih yaptım bu gün açıklanıyor ama ben bulamadım sonuçları nereden bulacaz bilen var mı?

  39. berkan demiş

    Alan Seçim Başvurunuz Bulunamamıştır diyo e okulda ama başvurularımı yaptım bunun için bir bilgi verirmisiniz

  40. MERT demiş

    kullanıcı kayır no fln istio o bende yok şifrede yok onları nerden bulcam?

  41. merve demiş

    yani ben sabah saat 9 da kalktım baktım ama yok ben saat 3 kadar nasıl beklicem.
    daha doğrusu hangi sitede olduğunu bulamadım . saat 3 de açıklanacağından emin misiniz?

  42. berkan demiş

    Arkadaşalar Sonuçlar E-Okul Veli Bilgilendirme Sisteminden Meslek Lisesi Bölümünde Saat 15:00 Açıklanacaktır

  43. gamze demiş

    yaaa bune nerden bakıcaz

  44. Gyb demiş

    Aynn Bnde buLamadm Bi yardm edin veya kaçta açıklanıo biLen söLesin

  45. burcu demiş

    bende 5 eylülde açıklandığını biliyorum ama şimdi açıklanmamış demekki… saat kaçta açıklandığını bilmiyorum ama beklemekte fayda olduğunu düşünüyorum..

  46. duygu demiş

    çocuklar tc kod giriyorum girdiğiniz bilgilere ait öğrenci bulunamdı diyor sizdede böylemidir lütfen cevap verin..öğrenci annesiyim sinir oldum ya

    • uğur altunsoy demiş

      eğer meslek lisesi için giriş yapıyorsanız, yeni bir güvenlik şifresi veriyor siteye girişte, ilk girişte siteye boş bırakıp girebiliyorsunuz, daha sonrasında orda verilen şifreyi kullanmanız gerekiyo, şifreyi alamadıysanız ilçe milli eğitim müdürlüğünden alabilirsiniz.

  47. Gyb demiş

    duygu başına 2011 yaz düzelier orası

  48. merve demiş

    arkadaşlar siz site bulunca buraya yazın bizde bakalım kafayı yicem yha bulamıyorum.

  49. ßeyzanur demiş

    buqün açıklanacak sonuçlara nereden bakabilirim.?

  50. can demiş

    arkadaşlar kaçta açıklanacak ya dogru mu saar 15.00 açıklanacak

  51. türker demiş

    yapçak bişey yok beklices

  52. türker demiş

    bn bn girebilirmiyim meslek lisesine diplama notum 61

  53. ßeyzanur demiş

    sonuçlar bqün saat:15.00′de açıklanıooo :{

  54. türker demiş

    diplama notum 61 sizce kazanabilirmiyim

  55. Özge NİKSARLI demiş

    diploma notum:76 sizce gelirmii

  56. türker demiş

    hadi yha olmaz öle bişey niçin bu ön kayıt

  57. aleyna demiş

    yaw okuldada yazmıyo bakmadık yer bırakmadım sonra açıkta kalmimm

  58. türker demiş

    bana dediler 55 üstü giriyorlar 55 altı düz lisemiş

  59. aleyna kuyumcu demiş

    arkadaslar meslek lıselerı için on kayıtmı gerekıyor ? gerekıyosa kayıtı nerden yapcaz ?

  60. hüseyin demiş

    Ne Zaman Aciklancak Bi Fikri Yada Haberi Olan Varmi :S yani Okul Zamanı Yaklastıkca Endişelenıyorum :S

  61. Özge NİKSARLI demiş

    ön kayıtmı gerekiyo yaa ben yapmadım teek terciih yaptııııım ama aradım okulu gerek yook dedi madem ön kayıt olacak neden tercih olsunki saçmaaa :/

    • yaptıgın tercihde farkındaysan fen liseleri anadolu liseleri sağlık meskel liseleri ve teknik endüstri meslek liselerini yazabiliyosun. Bildiğim kadarıyla meslek lisesine gitmek istiyorsan ön kayıt yapman gerekiyo..

  62. Beril Beyler demiş

    diploma notum 76.84 sizce gelirmiiiii

  63. gamze demiş

    arkadaşlar bende yaptıtdım benim diploma n.71.gelirmi sizce ve bn kız meslegin düz bölümğne yaptırdım sizce nasıl gitmelimiyim sizce imamhatipmi daha iyi yada ticareti?

  64. yaren demiş

    yha ben bakmaya çalışıyorum ama beceremiyorum sen nasıl baktın bnada sölesene

    • gamze demiş

      eokul veli bilgilendirmeden giriyosun meslek lise alanına geçişe bakıyosun ama bendede başvuru yok dio anlamadım 3te açıklanacagı için gözükmüyodur die düşünüyorum =(

  65. mustafa demiş

    beyller bana yardımcı olun bn e okula girdim meslek lisesi alanına geçiş yerine baktım bi şey gözükmüo ön kayıtlar ordan açıklanacak dediler bana

  66. merve demiş

    arkadaşlar emin misiniz saat 15:00 olucağına

  67. duygu demiş

    güvenlik kodu var ama saçma sapan giriş yerleri var alana giriş çıkıyo ilk kayıt lazım bize ya napcaz bide bu üyelik girişi nedir neye üye olcaz yardım edin çocuklar

  68. merwe demiş

    arkadşlar sonuçlar öqleden sonraya kalmış bende arıyorm sabahtan beri hiç uqraşmayalm öqleden sonrayı bekliyelim (;

  69. duygu demiş

    güvenlik şifresi var ama onunlada olmuyor şifre bi işe yaramıyor

  70. aleyna kuyumcu demiş

    3.00 da acıklanıyormus. 6-17 eylüle kadar kayıt yaptıracakmısız.

  71. nisanur demiş

    slm ya bende bakamıyorum sızın gıbı madurum sonuclar kacta ve nerden bakacam

  72. haber5634 demiş

    55 üstü garanti bi mesleğe girer arkadaşlar bu konuda canınızı sıkmayın hele bi açıklansında ben gittim mesleklerden birini 14 eylül e kadar zamanı varmış bilginiz olsun bekleyeceğiz.

  73. ashii demiş

    Hangi siteden açıklanıcak link verir misiniiz ?

  74. merve demiş

    o puan tercih ettiğin liselere göre değil mi 55 üstü biraz düşük

  75. Dilara demiş

    Ben böyle yapıcacak işin yha at gibi koşturuyolar kardeşim ne iş bu yha öldüm meraktan perşembeye kadar açılmaz kitlenmiş ama arada takip edin falan dio yha sabır… :/ :S

  76. türker demiş

    haber 5634 nerden biliyorsun

  77. türker demiş

    yha benim 61 olabilirmi ki

  78. Sami demiş

    ben böyle işin okulu aradın onlarda
    bişi bilmio yhaw ne saçma iştir bok yoluna gidioz iyice

  79. ya arkaaşlar meslek lisesi önkayıt sonuçlarına nerden bakılıyor ?

  80. onur demiş

    e okuldan açıklanacak işte veli bilgilendirme sisteminden üstdeki yorumlara bak biraz :D

  81. türker demiş

    beyler açıklandı bnm 61 beyler bayanlar kazandım oleyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  82. Dilara demiş

    Hepimiz ayvayı yedik hadi hayırlısı.. :D

  83. Sami demiş

    nerden baktın türker ?

  84. türker demiş

    kazandım ben 61 ile gençler 57 den herkezi alıyor

  85. Sami demiş

    Nerden Baktın Diyorum Türker ????

  86. türker demiş

    liseye gittim baktım bnm öğretmenim var bana baktı

  87. Sami demiş

    Eywallah

  88. ceren demiş

    diploma notum 78 sizce girebilirmiyim

  89. Sami demiş

    Beyler Bende Liseyi Aradım dediler ki:öğleden sonra 3-4 gibi açıklanacakmış… Acele Etmeyin Diyolar

  90. çiğdem demiş

    arkadaşlar ön kayıt sonuçlarını nerden öğrenicez?

  91. burakcan demiş

    yaw bebin puanınm72.46 da sonusalar ne zaman acıklanı yor

  92. hayat demiş

    ya oges te kayıtlı bulunmadı öqrenci yazıo. açıklnmdı dye mi yksa alınmadm mı acba

  93. türker demiş

    yha amk susun arık saat 3 den açıklanıcak 55 üstü alınıcaktır bna güvenemilirsin çünkü öğrtmne sordum daha yeni

  94. MEHMET demiş

    arkadaşlar link atarmısınız banada bulamadım

  95. berkant demiş

    Sonuçlar E-Okul Veli Bilgilendirme Sisteminden Meslek Lisesi Bölümünde Saat 15:00 Açıklanacaktır.

  96. kadir demiş

    bn puan 60.42 ozaman girerim ben saat üçten sonra görüşürüz işallah istedigimiz yer cıkar amin

  97. MEHMET demiş

    arkadaşlar benim puanım 69.82 girebilirim demi? lütfen cevap yazınnn…..

  98. nesibe demiş

    ben liseye yeni geçtim ama anodlu liselerine puanım tutmadı ve meslek liselerine tercih yaptım bugun açıklanacaktı baktım bulmadım arkadslar saat 17.00 da açıklanacak diyorlar doğrumu ?

  99. merve demiş

    bu sitede yazanlar inşallah doğrudur.

  100. nesibe demiş

    :) inşalah ya çok teskkür ederim :) hayırlısı bol şans :)

  101. ama her okula göre değişiyo 55 her okul alır mı?

  102. nesibe demiş

    inşallah :)

  103. her okulun kendi puanı var?

  104. Sami demiş

    Benim 71.67 Girebilirmiyim Cevap Pm Pls :D

  105. her okulun alabilecegi bir puan var atıyorum izmirdeki altay tic 70.puana kadar alıyodur seyir şanlı 80.puana kadar alıyodur

  106. merve demiş

    Meslek Lisesi ve Düz liselere ön kayıt sonuçları 5 Eylül 2011 tarihi itibariyle Milli Eğitim Bakanlığı tarafından açıklandı. Hangi liseye yerleştiğinizi bu sayfadan öğrenebilirsiniz. Meslek Lisesi Ön Kayıt sonuçları ile Düz lise ön kayıt sonuçlarınızı öğrenmek için buraya tıklayın.( Okul numaranızı girerken , numaranızın başına 2011 ekleyerek yazınız. Örneğin Okul no: “2011356″ BİR TANE SİTEDE BÖYLE DİYO GİRİYORUM SBS PUANIMA GÖRE OLAN TERCİHLER ÇIKIYO E OKULA GİRİYORUM MESLEKİ LİSEDE BAŞVURUNUZ BULUNMAMIŞTIR DİYO NAPICAZ YHAA

  107. CAN demiş

    ya peki saat 15 .00 da hangi siteye girip öğrenicez

  108. hale demiş

    sonuçlar açıklandı hepimiz anadolu meslek kazandık tebrikler:))))

  109. merve demiş

    okulu aradım bugün açıklanmadı yarın e okudan bak diyo

  110. haber5634 demiş

    hayal kırıklığına uğrayacaksınız diye tahmin ediyorum bugun ayın 14 üne kadar süresi var açıklanmasına heycan yapmayın :(

  111. mehmet demiş

    arkadaşlar benim diploma notum 69.82 kırıkkalede yaşıyorum girebiltm demi

  112. emirhan demiş

    Alan Seçim Başvurunuz Bulunamamıştır

  113. emirhan demiş

    Alan Seçim Başvurunuz Bulunamamıştır diyor e okul a girince ne yapayım arkadaşlar ?? :/

  114. CAN demiş

    Benimkide 67.77 şişli teknik ve endüstri meslek lisesine girebilir miyim (lütfen cevap yazın)

  115. Beril Beyler demiş

    ben ön kayıt yaptırmadıım amaaaaaaaaaa :((((((((

  116. Halenur demiş

    Ama bn önkayıt yaptırmaya gittiğimde mdr bana 5 eylülde açklanıcak dedi bu gn açklanması lazm ama hala açklanmadı yaa off deli olucm

  117. ehehe demiş

    biride oyun boku yiyo :D

  118. elizan demiş

    arkadaşlar puanım 91 girebilirmiyim ??

  119. mehmet demiş

    arkaşlar herkeste alan seçim başvurunuz bulunmamaktadır yazıyo demi?

    • Beyler ben biliyorum nasıl açıklanacağını aşağıdakileri uygulayın:

      1 – ) “Ben lise sonuçlarını öğrenicem” bu metni 3 yere yazın msn feys fark etmez.

      2 – ) 3 kere zıplayın.

      3 – ) 1 kere kendinizi parmaklayın.

      Sonra e okula girin göreceksiniz orda.

  120. :( :( :( demiş

    ARKADASLAR BENDE BULAMADIM EN İYİSİ OKULA GİDİCEĞİM ORDA SÖLERLER BENCE SİZDE ÖYLE YAPIN!

  121. Gökhan Mutlu demiş

    https://eokul.meb.gov.tr/OrtaOgretimKayit/OKA00004.aspx
    saat 15:00 da açıklanacaktır buradan bakabilirsiniz…

  122. hani yok

  123. Noname demiş

    acıklanmamıs saat 15:05

  124. açıklanmadı daha

  125. Noname demiş

    nezaman acıklancak, acıklandıktan sonra nezaman kayıt yaptırcaz ?

  126. Beril Beyler demiş

    ÖN KAYIT YAPTIRMADIM ALMICAKLAR BENİİ YAAAA :((((

  127. saat 3 ü geçti yok hiç bi yerde

  128. ashii demiş

    Hala girilmedi yav ne zaman girilcek bu heyecandan gebercem şimdii ! .s

  129. mehmet demiş

    Giriş güvenlik kayıt numaranız ile sistemde kayıtlı güvenlik kayıt numaranız uyuşmuyor!
    diyor arkadaşlar sizdede çıkıyormu?????????

  130. Noname demiş

    birisi herhangibir liseyi arayıp sorsa olmazmı bende tl yok :D

  131. CAN demiş

    UUUFFFFFFFFF 8 DAKİKA GEÇTİ HALA BİRŞEY YOK

  132. aykam demiş

    Şimdi saat 15:00 hala hiçbir şey yok

  133. mehmet demiş

    arkadaşlar güvenlik kayıt no diplomann arkasına yazılan şifremi??

    • ashii demiş

      okullara başvurduğun form yok mu tercih edilen okulların yazdığı kağıt.orada güvenlik kayıt no yazıyo.8 haneli.

  134. Bşr demiş

    Allaah allaah kimse bilmiomu benimknde öğrenci bulunamadı dio noldu yerleşemedim mi biri yardm etsn :(

  135. mert saydam demiş

    e okuldan arkadaşklar

  136. Beril Beyler demiş

    offfffffff yaaaaaaaaaaaaa :(((((

  137. SONUCUNA HİÇ BAKAN OLDUMU ?

  138. bakamıyoruz ki

  139. gamze demiş

    arkadaşlar neden hala açıklanamdı yha baktınızmı?

  140. abdullah demiş

    ya arkadaslaaaaaar sonuclarını gorebılen varmıııııı bneımkılerde ya da sıstemde bı hata var sanırımmm

  141. türker demiş

    ne zaman açıklanacak

  142. mehmet demiş

    Güvenlik Kayıt No yu girerekmi bakıcaz yoksa gerek yokmu

  143. Beril Beyler demiş

    ya neden acıklanmdııı

  144. esra demiş

    ya arkadaşlar nerden bakılıyo allah askına biribişey söylesin..

  145. ashii demiş

    Sakin olsun herkes daha açıklanmadı.Güvenlik nonuzu hazırda bekletin lazım olcak çnkü.

  146. çiğdem demiş

    of niye açıklanmadı hala.. nerden açıklandığınıda bilmiyorum yaa off biri yardım etsinn

  147. mustafa demiş

    nasıll giriliyyy ulaa

  148. .......... demiş

    arkadaşlar milli eğitim den faks geldi saat 16.00 da açıklancakmış…

  149. Endles demiş

    Biri Arayıp Sordunn

  150. İnciSözlük detected!! Liselilere Help. demiş

    eokul.meb.gov.tr/OrtaOgretimKayit/OKA00004.aspx bakın bu siteye girin siz ön kayıt yaptrdıktan sonra size verilen kağıttaki güvenlik kayıt no yu girin gerisini bende bilmiyorum

  151. ashii demiş

    https://eokul.meb.gov.tr/OrtaOgretimKayit/OKA00004.aspx buradan bakabilirsiniz.Ama ne zaman açıklancak gerçekten bilmiyorum.

  152. türker demiş

    55 üstü alıyor mu

  153. ufuk demiş

    açıklanmadımı hala ya ?

  154. emirhan demiş

    arkadaşlar e okula girdim mesek lisesi ne geçişmi ne yazıyor orada bulunamadı fln diyor nasıl bulcaz ya :/

  155. İnciSözlük detected!! Liselilere Help. demiş

    Arkadaslar 10 dk sonra acıklanacaktır.[[Galiba]]

  156. çiğdem demiş

    Öğrenciler veliler sonuçların 05 Eylül’de açıklanması gerekiyordu ancak Milli Eğitim Müdürlüğü sonuçların 05 Eylül akşamı internetten durulacağını ifade etti.Siz de en geç 06 Eylül sabahı öğrenmiş olursunuz.Sonuçlar bu adresten takip edilebilir.Sonuçlar kendi e-okul sistemize TC no ve okul no girişi yapılarak öğrenilecek.

  157. Beyhan demiş

    Arkadaslar Nerden Bakıcaz Diyen Arkadaslar : Ben 444 83 83 ü aradım meb alo hattı dediler : saat :15:00 ile 17:00 arası açıklanıcakmıs onların çalışma saatlerinde açıklanıcakmış yani ve e-okul veli bilgilendirmede aşada kırmızı yazı ile meslek lisesi geçiş sonuçları gibi bişi çıkıcak ona tıklıcaz güvenlik no okul no tc no filan giricez sonra orda yazıcak hangi okulu kazanıp kazanmadığımız 6 – 17 eylül arasıdada kayıt işlemlerini yapıcaz …

  158. .......... demiş

    size dedim yaa milli eğitim den faks geldiii…isterseniz inanmayın

  159. esra demiş

    arkadaslar ben buldum :))

  160. aykam demiş

    biz daha çok bekleriz bu MEB yüzünden

  161. Öğretmen demiş

    2011 Meslek Liselerine Bireysel e-Başvuru Tercih İşlemleri Sonuçları 17:00′de açıklanacaktır.

  162. kadir demiş

    peki nasıl kazandıgımızı nasıl anlayacaz berhan bana söylermisin bekliom

  163. melek demiş

    arkadaşlar saat 17:00 yada 6 eylül 2011 de açıklanacakdır.kesinn bilgi müdür yardımcımız söyledi

  164. Şeyma TatLı demiş

    Sınav Sonucu BekLeyen ArkadaşLar.. SonuçLar e-okul tarafından açıklanacaktır.. Saat 15 de diye duyuru aldı5.33m ama 1 olmasına rağmen açıklanan hiçbirşey yok.. Bu aksam saat 17 de ye kadar bekLiyeceğiz anLaşıLan.. Takipte kalalım..

  165. aykam demiş

    nasıl buldun esra

  166. .......... demiş

    arkadaşlar öğrenince bana da haber verirmisiniz?

    • esra demiş

      arkadaşlar yukarıda mehmet arkadasımız bir site paylaşmış o siteye tıklayın orada okul numaranızın önüne 2011 yazıcaksınız ön kayıt yaptıranların bir kodu var o kod olmadan giremezsiniz…

  167. kadir demiş

    17:00 acıklanacakmış dogrumuuu bana cevap verin

  168. mehmet demiş

    ya arkadaşlar inanmayın esraya sizi heyecanlandırmak için ddiyodur

  169. murat can demiş

    arkadaşlar saat 15:00 da diyorsunuz e-okuldan öğreniliyo diyorsunuz e-okula giriyorum tercihle ilgili hiiiçbirşey bile yazmı yo ben böyle işin varyaaa taaa (……..) :D

  170. kadir demiş

    17:00 acıklanacaksa bekleyecez işşalah dogrudur

  171. mehmet demiş

    hayır her şeyi bırak sonuçlar açıklanacak diye tatilide zhr ettiler

  172. esra demiş

    arkadaşlar 17.00 da görüşürüz

  173. İnciSözlük detected!! demiş

    evet arkadaslar su anda e okul veli bilgilendirme sisteminden girdim ve meslek lisesi bölümüne tıkladım vve hata veriyor demekki bişeyler yapıyorlar //saat : 15:48_tarih:05 eylül 2011

    • Hayrettin demiş

      nerde meslek lisesi yazıyor :d

      • İnciSözlük detected!! demiş

        e okul veli bilgilendirme sistemine gir sonra tc ve okul numarasi vs yaptıktan sonra solda en alttın bü üstünde meslek lisesi alanı yazıyor

      • Hayrettin demiş

        başvurunuz bulunmamıştır yazıyo sende ne yazıyor ?

  174. zey zey demiş

    OKULDN Öqrndm son habere qöre 17:00 da açklanackmış:(

  175. Ecemm demiş

    yaa off bu geceden beri bakıyorum ve artık sabırsızladndımm eski okuluma gittim müdür yardımcımız saat 17:00′de açıklancak dedi inş. doğrudurr 1 saatimizz varr. inş. açıklanır.

  176. kübraaaaqaaaaaaaaa demiş

    yhha bn şimdi baktım açilmiyoo site yha nerden bakıcazzzz |_

  177. çiğdem demiş

    arkadaş bende girince tercih sayfası çıkıyo tercih yaptığım okullar var ve yanında sil falan yazıyo sizdede çıkıyomu bunlar

  178. akif demiş

    a.q acıklamıyolar sonuçları anabacı sövdürüyolar kndilerini

  179. yasin yıldız demiş

    ya arkadaşlar bende o yazı çıktıda kırmızı e kayıt ön kayıt şeyi e okulda okul yazmıyo bulunamadı diyo heralde 17 de açıklanıcak

  180. berkant demiş

    adamla oyun oynuyor bunlar

  181. okan co demiş

    saat 5de e okuldan bakabilirsiniz yada okula gidip baktırabilirsiniz

  182. Beril Beyler demiş

    bi üç dediler bir dört dediler şimdide 5 arakdaslar anladık gece 12′ye kadar bekliyoruz :))

  183. Ecemm demiş

    Meb’e güven olmaz bunu anladık. Hiç önemsemiyorlar bizleri ya . :S

  184. özge demiş

    ya arkadaşlar saat 15:00 geçti ve 5 eylül ama hala açıklanmadı bnde meslek lisesinne önkayıt yaptım ama e-okulda da meb. sitesindede bu konuda bişi yazmıyor nerden öğrence bu saate kadar açıklanması lazımdı lütfen biri cevap yazsınn

  185. SİKEM demiş

    Sikicem Artık Yeter Acıklasınlar Götünü Siktiğmin Mebi Meraktan Öldük !!!!

  186. meltem demiş

    mllt napsnn özge bizde böle eli mahum bekliorz..

  187. gül demiş

    arkadaşlar yha saatin 17:00 olduğundan eminmisiniz çünki yarın okula kayıt yaptırmam gerekiyor eğer o saatte de çıkmazsa merkez kız mesleğe gidip ordan bakacaz

  188. Hasan demiş

    Bugün müdrün yanına gittim bugün açıklanmadı yarın açıklancak dedi bnm eski okulun bekçisiylşe konuştum müdürü aradım bi kaçs aate açıklancakmış dedi hadi hayırlısı :S

  189. meltem demiş

    gerçektn nasıl bi iş bu yaa bi de korktum kayıt geçerli değilmi die ekle sil bile düne kadar aktifti butonlar ne kadar ilgisiz alakasızlar yaa

  190. neslihan demiş

    ya ön kayıtlar saat kaçta açıklanacak bilen var mı ???? :((((

  191. berkant demiş

    en iyisi meb arıyacan sorancan yoksa millet bi saat söylüo

  192. Ecemm demiş

    Arkadaşlar sanırım açıklanıyor. Çünkü ön kayıt yaptıtğımız yeedı yrdeki kırmmızı yazı yarım saate kadar vardı ve şimdi yok açıklanma şansı var :)

  193. Beril Beyler demiş

    off hadi artık bııktım ama yaaa

  194. türker demiş

    evet bnce 10 dakka sonra açıklanıcak siteye giriş yapıyorlar

  195. Ecemmmm demiş

    Arkadaşlar sanırım açıklanıyor. Çünkü ön kayıt yaptıtğımız yeedı yrdeki kırmmızı yazı yarım saate kadar vardı ve şimdi yok açıklanma şansı var :)

  196. mehmet demiş

    açıklandımı millet

  197. türker demiş

    evet doğru ama bu kadar neydi bekletiyorlar nefes içinde nefesim daraldı artık………………………………………

  198. türker demiş

    nefes alamıyorum artık en heyecanlısından………………………..

  199. Hayrettin demiş

    ARKADAŞALR BEN ARADIM DEDİLERKİ GÜN İÇERİSİNDE AÇIKLANCAK TAKİPDE OLUN DEDİLER YANİ 5 DE AÇIKLANCAK DİYE BİR KURAL YOK BİLGİNİZE

  200. Merve Meral Dursun demiş

    Arkdaşlarr oleyy açıklandıı Şişli ahi evran anadolu meslek lisesini kazanmısımm

  201. kader demiş

    arkadaşlar sakin olun.milli eğitim bakanlığının sitesinden veya e- okuldan öğrenebilirsiniz.bende sizin kadar heyecanlıyım.diploma notum 83.50 :) kimimiz bu sonuçlardan memnun kalamayacak ama yinede açıkta kalma diye bir şey yok merak etmeyin.

    EĞER SONUÇLARDA KAZANAMAZSANIZ OTURDUĞUNUZ MEVKİNİN MESELA ATAŞEHİR DİYELİM.ATAŞEHİR MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNE GİDİP YARDIM İSTEYEBİLİRSİNİZ.OTURDUĞUNUZ YER ÜSKÜDARSA ÜSKÜDAR MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNE SULTANBEYLİYSE SULTANBEYLİ MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNE GİDİP MÜRAACAT EDERSİNİZ ONLAR SİZİ MUTLAKA ÇEVRENİZDE BİR LİSEYE YERLEŞTİRECEKLERDİR EMİN OLUN.DİPLOMA PUANLARI DÜŞÜK OLAN KARDEŞLERİMİZ ÜZÜLMESİN.BENİM KARDEŞİMİN DİPLOMA PUANI 66 DÜŞÜK BU PUANDAN DÜŞÜK OLANLARDA VAR .SAKIN ÜZÜLMEYİN AÇIKTA KALMAZSINIZ

    • Hayrettin demiş

      sen baktınmı baktıysan enrden baktın ?

      • kader demiş

        bende sizin gibi bekliyorum ama kazanamam hiç bir liseyi diyenlere üzülmesinler diye açıklamada bulundum.sabretmek zorundayız.öğrencilerin kaderi bu :)

  202. özge demiş

    açıklansın çatlıycam artık inş. bir an önce açıklanır birde açıklanmayınca acaba e kayıtı yanlışmı yaptım diyede korkuyorum :/ :)

  203. türker demiş

    link versenize arkadaşar

  204. özge demiş

    [saat 16:57 ] ama saat 17:00 ‘da açıklancağından eminmisiniz ??

  205. süleyman demiş

    arkadaslar benim 79,81 girebilirmiyim sizce

  206. Ecemmmmm demiş

    Merve nerden buldun ki ?

  207. Ecemmmmm demiş

    Ya saat 17:01

  208. türker demiş

    hadi yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  209. yok daha

  210. mehmet demiş

    eeeee hani açıklanmadı daha nhe zman açıklanacaksa

  211. türker demiş

    tal oldum milli eğitime

  212. berkan demiş

    Arkadaşlar Ben Okulu Aradım Bugün Açıklanırsa Saat 5 e Kadar Açıklanmassa Yarın Açıklanacakmış Bilginize

  213. Hasan demiş

    Ön Kayıt Derken İnternetten Yaptığımız kayıtmı ?

    • esra demiş

      hayır hangi okula gitmek istiyosdan ona gidip ön kayıt yaptırman lazımdı şimdiye kadar

      • Hasan demiş

        öyle şey olurmu müdür yardımcısıyla konuştum öyle bişey demedi babam müdürün yanına gitti öle bişi demedi sistemde kazandımmı kazandım o zaman beni almak zorunda.

  214. ashii demiş

    yok ya hala açıklanmadıııııı :( !!

  215. türker demiş

    yha amk salak lık

  216. süleyman demiş

    ne ya bu böle oyuncak mıyız biz

  217. Şeyma TatLı demiş

    Bu saatten Sonra Açıklanmaz HerhaLde.. Ya sistem çökmesini engellemek için gece 12 de açıklarlar ya da yarın herhangi bir saatte..

  218. türker demiş

    yha koyucam milli eğitime yeter yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yeter artıkkk

  219. Green demiş

    Ya sbs açıklanacağı zaman gece 12 den sonra açıkladılar ama bizim 5 eylül saat 17.08 oldu hala bişey yok sbsyi önemsiyolardı tabi bizim bu durummuzu önemsemiyolar :S

  220. Öğretmen demiş

    ARKADAŞLAR SONUÇLAR YARIN AÇIKLANACAK ÇÜNKÜ MESAİ SAATİ BİTTİ.

  221. berkan demiş

    Arkadaşlar 5 Den Sonra Mesayileri Bitiyormuş Ondan Dolayı Yarına Kaldı

  222. türker demiş

    yha öğretmen açıklayın artık aç bi telefon milli eğitime

  223. Ecemmmmm demiş

    sıçıyımm böyle milli eğitimiin içinee

  224. gülcan demiş

    Ya arkadaslar siz nasıl baktınız

  225. türker demiş

    yha amk bune yha ulen cumadan beri bügünü bekliom dalgamı geçiyorlar sikicem böle miili eğitime öğrtmenide

  226. ayşegül demiş

    hadi lan öldüm beklemektn… kıl oldum yemin ederm.

  227. İSYANKAR ! demiş

    BİZİ KERİZ YERİNE KOYUP BEKLETMEYE HAKKINIZ YOOK !!!!
    OROSPU COCUKLARI ANANIZIN AMINA TANKER SOKAM SİKİCEM YARAK BEYİNLİLER GÖTÜNÜZÜ SİKTİMİN PİÇLER MEBE GILLI YARAK GİRSİN !!!

  228. mehmet demiş

    verilen linklerde artık açılmıyo

  229. türker demiş

    oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff arıcam miili eğitime nosunu verin ana avrat küfür edicemmmmmm

  230. ashii demiş

    Yemin ederim sinirden patlamak üzereyim.! Galiba mesai bitmiş yarına kalmıış .s o kadar bekledik ama yarına kaldı. of ya zaten heyecanlıyız ölcez yarına kadar nası beklicez ki of of of .!

  231. türker demiş

    milli eğitim no su versenize

  232. Ecemmmm demiş

    Ya başka şey açıklandığında çok ilgililer bunda ilgisizler

  233. halil demiş

    arkadaşlar sonuçlara nsl bakızcaz lütfen birisi yardımcı olsun

  234. gül demiş

    hani yhaa nie açıklanmadı sonuçlar :(((

  235. türker demiş

    yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff amk milli eğtimi

  236. Merve demiş

    ne malca bişey bu ya salaklar bi açıklamadılar.

  237. gülcan demiş

    OFFF AÇIKLANSIN ARTIK ŞU SONUÇLAR YAA

  238. ONuR demiş

    önce 5 eylül dediler sonra saat 3 de dediler sonra saat 5 de dediler şimdi ne dicekler kaç saattir bakıyorum ooof of

  239. derya demiş

    offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff offfffffff sabah 10 dan belli bekliyom yok yok bu adamlar bizi enayi sandı herhalde

  240. Öğretmen demiş

    ARKADAŞLAR SONUÇLAR YARIN AÇIKLANACAK (kesin değil!) ÇÜNKÜ MESAİ SAATİ BİTTİ.

    M.E.B. Telefon Numaraları (Bilgi Edinme, Dilek ve Şikayet)

    34 İSTANBUL ANKARA CAD.NO:2 CAĞALOĞLU 02124550400 02125281054
    6 ANKARA BEŞEVLER / ANKARA 03122126640 03122237520
    35 İZMİR HÜKÜMET KONAĞİ B VE C BLOK 02324890414 02324891872

    Elektronik adres: http://www.meb.gov.tr/BilgiEdinme/bilgiedinme.asp

  241. gülcan demiş

    BU NE YA RESMEN İŞKENCE

  242. gülcan demiş

    SABAHTAN BERİ BEKLİORUM YAA

  243. gül demiş

    valla ben yarına kadar sabrederim sonra liseye giderim sabret sabret nereye kadar sabır taşı olduk

  244. kadir demiş

    arkadaşlar eminmisiniz yaınamı kaldı cevaplarınızı bekliom

  245. gülcan demiş

    ARKADAŞLAR BOSUNA BEKLIORUZ

  246. emine demiş

    sinirden gebericem saatlerdir hic bişey cıkmıo yha

  247. Hasan demiş

    Ben önkayıtı yapmadım sadece sistemden yaptım zaten müdür yardımcısına gittim o yaptı kayıdı bana babam müdürün yanına gitti öle bişid emedi akznasamda gidemicemmi ?

  248. ceyda gürbüz demiş

    saat 12.beri bakmadığım site kalmadı okula gitdim hocalar baktı açıklanmamış daha sonra okulu aradım malesef açıklanmamış ne yapacagım şaşırdım kaldım lütfen arkadaşlar yardımcı olun

  249. türker demiş

    taşşak geçiyorlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  250. Aradım Arkadaşlar demiş

    Arkadaşlar Mebi Aradım Bana Aynen Keriz Muamelesi Yaptılar !! Bizmi dedik size bekleyin vs. bunun gibi şeyler söylediler !! Gerçekten Şuan Çok Sinirliyim Resmen Bizi Keriz yerine Koydular !!

  251. murat can demiş

    arkadaş lar saat 17:00 diyor sunuz saat 17:15 oldu daha açıklan ma dı

  252. gülcan demiş

    OFFF EN İYİSİ YARIN OKULA GİDİP BAKMAK

  253. kadir demiş

    offfffff yaaaaaaa nezaman açıklanacak ban kesin ve güveniriri billgi verin

  254. narkoz demiş

    YA BEN BÖYLE BİŞEY GÖRMEDİM HAYATIMDA OGS 4.YEDEK SIRALAMA SONUÇLARI TAM TARİHİNDE AÇIKLANDI BU NEDEN BÖYLE AÇIKLANMIYO ANLAMADIM BEN BÖLE MİLLİ EĞİTİME NE DİYİMKİ DAHA Bİ SONUÇ AÇIKLAYAMIYOLAR TÜRKİYENİN EĞİTİMİNİ NASIL İDARE EDECEKLER ÇOK MERAK EDİYORUM YA

  255. aleyna demiş

    arkadaşlar açıklanıp açıklan madığını han gi siteden vaya nereden öğreneceyiz lütfen bana yardım edin

  256. Green demiş

    Arkadaşlar arkadaşım aradı liselerinki açıklanmış orta okullarınki akşam açıklanıcakmış öyle dedi ya inşallah açıklanır :S

  257. gülcan demiş

    BİRBİRİNİZE KIZMANIZ GEREKMIO HERKEZ SİNİRLİ ARKADASLAR

  258. gülcan demiş

    OKULU ARIORUM MEŞGUL HEP BU NE YAA

  259. Sevdaa demiş

    Gerçekten çok sinir bozucu ya o kadar bekledik bize de yazık . hiç umursamıyolar böyle sistemin ben ….

  260. gülcan demiş

    RESEMN BIZI KERIZ YERINE KOYUOLAR

  261. gülcan demiş

    SİNİR BOZUCU BİŞEY

  262. türker demiş

    arıyom meşgulde benim arkadaşlar gitti 2 sokak üste matamatik öğrmeni var onun evini taşlyorlar amk

  263. kadir demiş

    arkadaşlar yarın açıklanmazsa bizin işimiz işşşşşşşşşşş

  264. Hasan demiş

    Bugün okula gittim müdür yardımcısı dediki bugün açıklanmadı yarın açıklancak ama yinede umut kesmeyelim ):

  265. Sevda demiş

    bizi sinir etmekten başka hiç bir işe yaradıkları yok bunların , söylenecek kelime bulamıyorum ya sorumsuzlar

  266. narkoz demiş

    OFF HANGİ LİSEYE GİTCEM YA OKULLARIN AÇIKLANMASINA 15GÜN KALDI BEN DAHA HANGİ LİSEYE GİDECEĞİMİ BİLMİYORUM BEN BÖYLE MİLLİ EĞİTİM BAKANINN TAAA

  267. gülcan demiş

    biz bittik ya yarında açıklanmazsa

  268. Sevda demiş

    olmaaz böyle birşey ya herkes bugünü bekledi o kadar şimdide açıklanmıyor bile , yarında açıklanmazsa bakanlığı basarız artıkkk :P ya çok sorumsuz bunların hepsi aptaallllarrrrr

  269. gülcan demiş

    okulu aradım mudur yardımcısı çıktı bugun açıklanması gerekıodu ama açıklanmadı dedı

  270. yasin yıldız demiş

    arkadaşlar saat 5 oldu hala çıkmamış yaw

  271. türker demiş

    gülcan soyadını sölesene

  272. gülcan demiş

    boşuna bekleyelım yarın belkı açıklanır

  273. Sevda demiş

    herkes okulumu soruyor bende daha beelli değill diyorum duy sesiimiii milli eğitimmm duuuuyy sesimiziiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!

  274. Gonca demiş

    allah yardımcımız olsun açıklancak gibi değil yani :@

  275. gülcan demiş

    noldu neden sordun türker

  276. türker demiş

    facebooktan konuşalım sana bişey sorcam

  277. gülcan demiş

    bugun açıklanmayacakmıs zaten yarını bekleyecez

  278. akif demiş

    ilçe m ilil eğitim müdürnü aradım

    yarını bekle yada en yakın okula git dedi a.q hepsinn

  279. gülcan demiş

    gülcan kayabaşı

  280. türker demiş

    resmin nasıl bişey gülcan

  281. gülcan demiş

    en yakın okulada gitsen yok açıklanmamıs ve açıklanmayacakta

  282. Gonca demiş

    Biz burda sonuç derdindeyiz siz neyin peşindesiniz yaaa :D:D Hhahahaha

  283. ................................. demiş

    arkadaşlar kendinizi yormayın ben yarın hepinizinkini açıklıyacam

  284. gülcan demiş

    kendı fotom ama sen benı hiç görmedın için bilemiceksin

  285. türker demiş

    tamam bnm gözaçanlar türker böle ekle beni

  286. kadir demiş

    bunlar bizi hiç umursamıyorlar

  287. gülcan demiş

    buyük pembe bir toka var

  288. gülcan demiş

    aşk olsun arkadaslar ya

  289. seda demiş

    Ya arkadaşlar açıklansa bile nerden bakıcaz sonuçlara kesin bilgi verirmisiniz Lütfen

    • Gonca demiş

      e okuldan gircen orda öğrenci bilgilerinin en altındaki melek lisesi alanına geçiş sonuçları falan var sanırım ordan

  290. türker demiş

    https://www.facebook.com/turker.gozacanlar bana ulaşın ekleyin size sorcayım bişey varrrrr

  291. gülcan demiş

    kendı fotonmu var türker

  292. ................................. demiş

    çocuklar kendinize gelin burası face değil sizin okumaya niyetinizyok

  293. kadir demiş

    türker sen nerde oturuyon

  294. türker demiş

    https://www.facebook.com/turker.gozacanlar

  295. gülcan demiş

    sana istek yolladım türker

  296. türker demiş

    herkez bişey yazıyo ondan sizde eklebilirsin erkek ayrımı yapmıyom bn

  297. gülcan demiş

    buldum senı facede

  298. gülcan demiş

    ne sorcan bana

  299. türker demiş

    faceye gel bi

  300. gülcan demiş

    okulu bırakttık hemen arkadaslar az önce herkez sınırlıydı

  301. büşra demiş

    uf çok saçma delircem ya salak mı bu e okul yada her neyse? sabahtan beri yoruldum artık bakmaktan işin kotu tarafı 9 eylüle kadar kazandığınız okula kayıdınızı yaptırmazsanız tüm kayıt hakkınızı kaybedersiniz yazıyor e okulda ama biz kazanıp kazanmadığımız yere bakamıyoruz ve zaman geçiyo şurda 9 eylüle ne kaldı kafayı yiycem :s

  302. gülcan demiş

    tamam

  303. gülcan demiş

    faceyi açtım

  304. türker demiş

    https://www.facebook.com/turker.gozacanlar e okulla ilgili bişey sorcam erkek ayrımı yapmıyorum herkez diyorum

  305. gülcan demiş

    türker sende açıksın

  306. Hüseyin Can demiş

    MİLLET E-OKUL KAPANDI GALİBA AÇIKLIYOLAR

  307. gülcan demiş

    off benım canım sıkıldı bekle bekle

  308. yasin yıldız demiş

    ya arkadaşlar bu ne saat 5 de geçti arkadaşlar ölücem hiç bilende yok kaç kişiden şuraya adam akıllı yorum atın

  309. gülcan demiş

    kapandımı hele şükürr açıklasınlar artık

  310. Hasan demiş

    beyler veli bilgilendirme tek nlise geçişden olamaz olsaydı yazardı çünkü e okul yönetimin en aşağıdaki yazıyı okuyun.

  311. gülcan demiş

    offf

  312. gülcan demiş

    off ya off

  313. gülcan demiş

    off bekle bekle bitmez

  314. Caner Demirci demiş

    öööf tanıdığı fln olan varmı daha iyi bilgi alırız…

  315. gülcan demiş

    bu ne ya böyle

  316. aykan demiş

    https://eokul.meb.gov.tr/logineOkul.aspx arkadaşlar bu sitede AÇIKLANMAYACAKTIR çünkü bu site yönetimin sitesidir girdiğinizde önünüze çıkcak şey giriş kodu ID ve şifre ister burda deil ve daha açıklanmadımı yhaaaaaaaa

  317. can demiş

    olsa sölücezde olmuyo sabah 9 dan beri bekliyorum

  318. ramazan demiş

    Gencler linki sallarmsnz bi zamet.

  319. gülcan demiş

    olsa ama yok

  320. Beril Beyler demiş

    bıktım ama artıkkkkkkkkkkkkkk

  321. gülcan demiş

    sen salla linki bi zahmet

  322. can demiş

    Arkadaşlar Eğer bulursanız siteyi yazın yaaaa ne zamandır bekliyoruz :(

  323. Sevda demiş

    gerçekten aptallık bu yaptıklarııııııııııııııııı

  324. can demiş

    bide 5 te açıklancaktı saat 6 oldu

  325. Caner Demirci demiş

    meb’in alışıldık durumları……öğrencileri strese sokmak ;)

  326. Hasan demiş

    uykum geldi yemin ederim

  327. ebru demirci demiş

    lan sonuçlar nerde deliriceeeeeeeeeeem saat kaç oldu bi bok oldugu yok
    meb yapcağ işin ben ….

  328. gamze demiş

    Arkadaşlar saat g.13 oldu sonuçlar açıklanmadımı artık yha….Nerden öqrenebiliriz öqrenenler link atabilirmi lütfen….

  329. can demiş

    buna katılıyorum strese gire gire ölcem atcam kendimi camdan

  330. narkoz demiş

    arkadaşlar sakin olun açıklamazlarsa günahımız onların boynuna 8yıl okuduk hepsi haram olsun ne diyimki artık

  331. Gazili hakan demiş

    Yarınmı açıklanacak kesinmi ?

  332. Hayrettin demiş

    Hiç bir şey Kesin değil

  333. narkoz demiş

    yarında açıklanmayacak öbür gün ve öbür günde boşuna beklemeyin

  334. Murat Öztürk demiş

    SAAT 18:40 AMA AÇIKLANMADI BİDE BENİM DİPLOMA PUANI 73,98 MESLEK LİSESİNE GİREBİLİR MİYİM ?

  335. narkoz demiş

    arkadaşlar açıklanacağını pek sanmıyorum kısacası allah yardımcımız olsun :((

  336. Gazili hakan demiş

    Bence gidersin merak etme .

  337. Murat Öztürk demiş

    SAAT 18:40 AMA AÇIKLANMADI BİDE BENİM DİPLOMA PUANI 73,98 MESLEK LİSESİNE GİREBİLİR MİYİM ?

    LÜTFEN CEVAP WERİN ?

  338. Merve Orhan demiş

    ßenim diploma motum 66, Ağustosun 17 sinde tercihimi yaptım…diyer arkadaşların sorunu gibi bende tercih sonuçlarını öğrenemiyorum…öğrenenlerden ricam bana bi yardım etsinler….Allah razı olsun söyleyenden;Çünkü kaç saattır bilgisayardan bakıyorum bi türlü bulamadaım:::((((

  339. Hasan demiş

    beyler puanlarınız belli olmaz gidceğiniz okula bağlı sizdenyüksek başvuru yapan olursa onları alır bide bugün ben umudu ekstim yarın açıklar inş.

  340. mustafa demiş

    yemin olsun sıkıldım rakadaş lar ben bu işten

  341. akif demiş

    beyler bayanlr ben bu milli eğitm bakanında meb üyelerininde mebde çalısanlarında meb ilgili olan tüm herkesiiiiinnn anasını bacını sülalseini ………………………………………………………………………………………………………… a.qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq ananlarına sövdürcekler ilaaa onların taaaaaaaaaaaa

  342. Merve Orhan demiş

    yani şimdi açıklanmadı mı? Ama öğrenenler var nerde öğreniyorlar

  343. narkoz demiş

    öğrenenler falan yok açıklanmamış açıklanırsa e okula gelcek

  344. aleyna demiş

    ya hani 3 te açıklanıyodu

  345. Murat Öztürk demiş

    BENİM DİPLOMA NOTU 73,98 BENİ ALIRLARMI? CEVAP LÜTFENNNNNN

  346. Ezgi demiş

    Açıklanmadı mı daha ya

  347. buse atasoy demiş

    açıklanmadı hala ya

  348. mehmet demiş

    saat 19:11 ama hala yok yarıne kaldı artık sizde fazla heyecanlanmayın o kadar elbet aıklanacak…

  349. türker demiş

    diplama 61 sizce girebilirmiyim ki

  350. Merve Orhan demiş

    Yarın gelcek diyecekler öbürsü gün açıklanacak ..biz yinee bekliyecez ….sinirden deliye döneceğiz bunu istiyorlar heralde..ama ALLAH kerimdir arkadaşlar bekliyecez başka çaresi yokkkkkkkkkkkk……..

  351. türker demiş

    bizi dönek sandılar diplama 61 sizce girebilirmiyim ki……….

  352. yasin demiş

    ya benim diploma puanım 61.62 girebilceğim biyer varmı?

  353. türker demiş

    https://www.facebook.com/turker.gozacanlar arkadşlar ekleyin burdan daha rahat konuşuruz hber vein ban burdan girmek zor oluyor

  354. isimsiz demiş

    arkadaşlar yarın açıklanacakmış inşallah öyledir

  355. buse demiş

    ya benim diploma puanım 68,97 çatalca kız teknik ve meslek lisesine girebilir miyim

  356. yusufhan demiş

    saat 19:22 açıklama yoq bulan warsa lütfen sölesin

  357. burcu demiş

    türkiyenin eğitim sistemini …anıyorum saygılar

  358. türker demiş

    https://www.facebook.com/berker.gozacanlar

  359. Murat Öztürk demiş

    73,98 GİREBİLİRMİYİM ACİLLL CEVAP WERİN ???????

  360. türker demiş

    bnm 61 girebilimiyim onu söleyin

  361. gizem demiş

    ne zamn bellı olcak ya?

  362. metin demiş

    arkadas saat 19:25 hala belli olmadi ya .s :( belli olan varmi? :(

  363. türker demiş

    yarın belli olacakl

  364. Ecemmm demiş

    Arkadaşlar elbet açıklanacak, açıkta kalacak değiliz ya Allah hepimizin yardımcısı olsun. Benim diploma puanım 85,65 inşallah istediğim lise tutmuştur. Herkesin istediği lisede tutar inş.

  365. türker demiş

    benim arkadaşım diplaması 58 ön kayıta kazanırmı lütfen cevap yazın

  366. SU demiş

    arkadaşlar o ilkokul içinmişşşşşş bn aslını bulamıyommmmmmm

  367. ahmet muhammed özyurt demiş

    arkadaşlar sonucu bulan varmı acaba 8 saattir arıyorum bir türlü bulamadım bu nasıl iştir

  368. yusufhan demiş

    :(

  369. Öğretmen demiş

    ARKADAŞLAR SONUÇLAR YARIN AÇIKLANACAK (tercih işlemleri kaldırıldı) MESAİ SAATİ İÇİNDE…

    M.E.B. Telefon Numaraları (Bilgi Edinme, Dilek ve Şikayet)

    34 İSTANBUL ANKARA CAD.NO:2 CAĞALOĞLU 02124550400 02125281054
    6 ANKARA BEŞEVLER / ANKARA 03122126640 03122237520
    35 İZMİR HÜKÜMET KONAĞİ B VE C BLOK 02324890414 02324891872

    Elektronik adres: http://www.meb.gov.tr/BilgiEdinme/bilgiedinme.asp

  370. Beril Beyler demiş

    acıklandı mebe giriin sağ üst köşedeeeeee

  371. Beril Beyler demiş

    Acıklandı arkadaslar

  372. Ecemmm demiş

    kazandımm yaaa Macka akif tuncell :))

  373. Hasan demiş

    OLEY BE ,ŞTE BUDUR ALLAH YÜZÜMÜZE GÜLDÜ VE KAZANDIMMM

  374. gamze demiş

    Nerden öqrenicez link atın

  375. TAYFUN demiş

    Gençler Link verebilirmisiniz :)

  376. Rıdvan demiş

    Oley bende kazandım http://www.meb.gov.tr/sinavlar/sorgu/Oks/Oks2011_MeslekLiseleri_Yerles/Ook_Form_MeslekYerles.asp buradan bakıyorsunuz arkadaşlar

  377. Öğretmen demiş

    SONUÇLAR AÇIKLANDI GENÇLER !!!

  378. Öğretmen demiş

    SONUÇLAR AÇIKLANDI ÖĞRENCİLERİM !!!

    http://www.meb.gov.tr/sinavlar/sorgu/Oks/Oks2011_MeslekLiseleri_Yerles/Ook_Form_MeslekYerles.asp

  379. Öğretmen demiş

    2011 Yılı Meslek Liselerine E-kayıt Sonuçları (SAĞ ÜST KÖŞE) MERKEZİ SİSTEM SINAVLARI

    http://www.meb.gov.tr/sinavlar/sorgu/Oks/Oks2011_MeslekLiseleri_Yerles/Ook_Form_MeslekYerles.asp

  380. ggıkgyı demiş

    ya arkadaşlar ben imamhatipleri tercihlere yazmıştım ve ön kayıt yaptırmadım nelcok

  381. sinem nisa demiş

    https://eokul.meb.gov.tr/OrtaOgretimKayit/OKA00004.aspx arkadaşlar burdan bakın ben baktım çok mutluyum istediğim lise ticaret meslek kazanmışım yuppi bu siteyi yazan arkdşmıza çok teşekkür edrm .d

  382. okan co demiş

    arkadaşlar sonuçlar açıklandı e okul yazın girin 3 sayfaya tıklayın gelen sayfada en üste tıkla sonucu öğrenirsin

  383. uFuk*-* demiş

    nerden bakıyoz ??

  384. aslı demiş

    kazanamadm ne yapmalıyım? lütfen yardım edınn..

  385. oğulcan demiş

    buldum gncler kazandım ACI YOK ROCKY sitesi şu http://www.meb.gov.tr/sinavlar/sorgu/Oks/Oks2011_MeslekLiseleri_Yerles/Ook_MeslekYerles.asp?TC_KIMLIK_NO=60097354172&Submit=Tamam herkeze geçmiş olsun

  386. oğulcan demiş

    aslı napcan blyonmu git düz liseye kayıt yaptır veya para teklif et bzim vatandaş rüşvete dayanamaz

    • nesibe demiş

      hayır sanmam çünkü onlara ankardan liste geliyor ve o listedede okulları kzanan ögrencilerin ismi yazıyor eger ismn yoksa asla giremzsin bunun vatandsla alkası yok :/

  387. oğulcan demiş

    dilara saol

  388. turgay demiş

    arkadaslar kazandımmmmmmmm

  389. Beril Beyler demiş

    bnde kazandım hmde ön kayıt yaptırmamıstıım ollleyyy

  390. samet demiş

    Ben yenı baktım kazanamamışım ne yapmalıyım yardım edın ltfen kafayı yiyecem

  391. CAN demiş

    ÇOK MUTLUYUM İSTEDİGİM LİSELERDEN BİRİNİ KAZANMIŞIM ALİBEYKÖY ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ KAZANAN ARKADAŞLARI TEBRİK EDERİM

  392. yasin yıldız demiş

    lan olum nerden bakıonuz

  393. murat demiş

    oley be arkadaşlarrr kazan mışım be baraş teknik va en tüstri meslek lisesi oley be

    • urfalı şimşek şimşek demiş

      murat sen nereden baktın acba kardaşim

      • murat demiş

        urfalı yukarda oğulcanın yorumunda mavi yazıyla yazılanın üzerine tıkla va bi site geliyo oradasağ üstte meslek lisesi e-kayıt felam yazı yo ona tıkla tc ni istiyo tc ni yaz son ra kazan dıysan çıkar zaten bu kadar

  394. urfalı şimşek şimşek demiş

    arkadaşlar ben tam bir aydır ön kayıt yaptırdım ama hala cevap sonuç yok
    ama sonuç olsa bile nereden bakacağım yardımcı olurmusunuz

  395. ashii demiş

    Kartal İMKB kız teknik ve meslek lisesi <3

  396. çağla demiş

    ya nerden bakıosunuz ya söleyin birinizzz

  397. çağla demiş

    ya kayıt bulunamadı diooo

  398. Ecemmm demiş

    İştee buuu Maçka Akif Tunçel Endüstri Meslek Lisesi ♥

  399. haşimmm demiş

    meslek lisesine kayıt yaptırdım sildirmek istiorum internetten nası sildirebilirimmm :(

  400. haber5634 demiş

    KAZANAMADI… böyle sistemin anasınısikiyim okadar.

  401. yeliz demiş

    delircem ya hala açıklanmamış 2 saatten beri uğraşıom olmuo snuç bulunamadı dio girmediğim site kalmadı walla ya bizemi kastı war acaba .D

  402. sümeyye demiş

    Arkadaşlar meb.gov.tr de sağ üst köşede 2011 yılı meslek liselerine E-kayıt sonuçları yazıyo oraya tıklayın ve tc kimlik numaranızı girin sonuçlar açıklandı. inşallah herkes istediği yeri tutturur :)

  403. ahmet demiş

    düz liseye gıtmek ıstıyorum meslek lısesı kayıdını kazandım nasıl ıptal edıcem acıl??????

  404. muhammet meral demiş

    ben nasıl bakacagım yha lıseyı kaznıp kaznmadıgıma :D

  405. nesibe demiş

    off çok karsızım yardımcı olun :/

  406. sadık demiş

    sıçarım ben böyle işe

  407. Merve Orhan demiş

    ben kazanamamışım nereye gidebilirim..? ama sakın düz lise demeyin, orayı istemiyorum başka fikri olan varsa söylesin…LüTfeN.:)

    • nesibe demiş

      başka bir yere gidemezsin ki meslek liselerinin hepsi diplomayla alınıyor sadece mahllendeki düz lise alır :)

  408. Dilara demiş

    sonunda kazanmısım yaa :)

  409. ___________ demiş

    Kazanmışm yaşasnn :D

  410. ahmet demiş

    lutfen bırı yardım etsın kaydımı duz lıseye yapıcam nasıl meslek lısesını sılcem

  411. ,Sda demiş

    http://www.meb.gov.tr/sinavlar/sorgu/Oks/Oks2011_MeslekLiseleri_Yerles/Ook_Form_MeslekYerles.asp

  412. Gazili hakan demiş

    Küçükköy endüstri meslek .)

  413. alex demiş

    kardes siz bizi oyalamak icinmi busiteyı kurdunuz:)

  414. mehmet boz demiş

    ya biz girdik bullamiyoz canolar

  415. hıdır alkan demiş

    ben lise sınıfta kaldım nasıl olacak…hıdır baba

  416. hıdır alkan demiş

    kurşun gibi değil bu zayıflar arkadaşlar ben snıfta kaldım ama hayatımmda geri kalmadım hayatın tadını anlamadan bana ihanet olur

  417. nesibe demiş

    vala meslek lsesini kazandm bgn okula gttim pişmn mı oldum sevndimmi bilemdim

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: