2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

SBS Lise 4. yedek yerleştirme Sonuçları 27 Ağustos 2011

Yazar sbsyerlestirmeleri Ağustos 27, 2011

SBS Yedek yerleştirme işlemlerinde 3. yedek yerleştirme sonuçları bugün (20 Ağustos 2011 ) açıklanıyor. SBS yerleştirme sonuçlarına göre yedek listede bulunan ve öğrenciler saat 15:00′ten sonra bir okula kayıt hakkı kazanıp kazanmadığını öğrenebilecek.

Boş kontenjanların ve yedek listede olan öğrencilerden kayıt hakkı kazananların ilanı bugün yapılacaktır.

27 Ağustos 2011 SBS 4. yedek Yerleştirme Sonuçlarınızı Öğrenmek İçin Buraya Tıklayın

4. Yedek yerleştirme sonuçlarına göre bir liseye kayıt hakkı kazanan öğrenciler  sonra 5 – 9 Eylül 2011 tarihleri arasında kayıt yaptırabileceklerdir.

27 Ağustos 2011

SBS 4. Yedek yerleştirme Sonucu Öğren, Yedek yerleştirme Sonuçları, 4. Yedek yerleştirme taban Puuanları, 4. yedek yerleştirme Kayıt Tarihleri 27 Ağustos 2011

37 Yanıt to “SBS Lise 4. yedek yerleştirme Sonuçları 27 Ağustos 2011”

  1. burkay demiş

    nerden öğreniyoruz

  2. İbrahm demiş

    Ya Kardeşim bu 1. tercih sonucu

    • döndü demiş

      knka bnndee blamdm blnca mşj at nmrmı weriym bn afyondan gldm bşe bilemon puanmda 425 ama br yre grlmomos heyam :(((((((( netcemi blemon kolumda ezildi sağlk mesleğe gtsem bakala mı blen wa mııı ?

  3. özge demiş

    ya bune ya ne biçim sistem niye sonuçlar çıkmıyo yardm lütfen!!!!!!!!! =((((

  4. Büşra demiş

    Lütfen yardımcı olur musunuz ? Bulamıyorum 4. yerleştirme sonuçlarını.

  5. ahmet demiş

    arkadaşlar bulanlar lütfen internet adresini yollasın.

  6. ayşe demiş

    yaaaa nere ğirsem 1. tercih sonucunu veriyo sıkıldım ama…

  7. halil ibrahim demiş

    yha arkadaşlar ben diploma ile tercih yaptım sonuçlar hiç bir sitede verilmiyor ne yapmalyım yardım edecek biri varmı ?

  8. dilan demiş

    ya ben sona kaldım ama nerden öğrencemmm?

  9. hüseyin ali demiş

    böyle millieğitimin ta ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. anladınız siz ya nerden açıklanıyo bu mk sonuçları yaaaa

  10. hanife demiş

    bu ne biçim bi sistem yaa .biz daha 2 .tercihlerin sonucunu öğrenemedik…..

  11. rüya demiş

    yha nası bişeş bu kardeşim hiç bi site bilgi vermiyo 4.yedek yerleştirme sonuçlarını bulamıyorum çıldırmak üzereyim lütfen bilen bir kişi yardımcı olsunn.! :@

  12. Cansu... demiş

    Yeter artık yaa nedir bu çektiğimiz. Bi liseye kayıt olucaz ama daha sonuçlarımızı bulamıyoruz.Lütfen biri yardımcı olsun artık.

  13. uran demiş

    ya diploma puanına göre yapılan tercilere nası bakıcaz

  14. kübra demiş

    arkadaşlar 4 yedek tercihlerini öğrenen varmı bi cvp yazsanızzz

  15. döndü demiş

    şşşşş ordamın

  16. melike demiş

    ya 2. tercihleri bulabile varmı çıldırcam yaaa böle sistemin içine ben

  17. enes demiş

    yaw daha acıklnmadımı bu sövm şimdi

  18. Onur demiş

    üstle link vermişler arkadaşlar oraya tıklayın bakın diplomo puanı ile tercih yapanlşar sonuçlarını meb’den ögrenbilirler

  19. emrah demiş

    arkadaşlar eğer sonuçları öğrenmek istiyorsanız lütfen herkes keni okulunun sitesine girsin

  20. ya nasıl iş bu ayın 5. beri uraşıyorum olmuyo bulan varsa söylesin…..

  21. smyra yksel demiş

    Uuuf nerden bakıcaaz yaa hep 1. yerleştirme çıkıyo amk napıcaz bulan biri war mı

  22. asi canatan demiş

    ya of kayıtlar bitmek üzere bu cuma bitiyor ama hala bulamadım nerden bukmamız lazım ya bu nasıl sisteeemm offf :@

  23. asdfg demiş

    oges ten bakıcaksınız…okul numarasının önüne 2011 yazmayı unutmayn :)
    bunu da bilmiyosanz artk ne diyim yaa size ..

  24. Kübra:))) demiş

    arkadaşlar sonuçları öğrenmek için mevzun olduğunuz okula gidip öğrenebilirsinizz

  25. Cnbrk ßrn demiş

    Karış kuruş bi sistem bişi anlayamadık :D

  26. yasemin demiş

    bir türlü giremiyom yardım edin lütfen yaaaa

  27. mrv demiş

    ya son taban tavan puanlarını görebiliyo muyuz

  28. headshout65 kral vanlı demiş

    ya beyler çok önemli bir sorunum var bana lütfen cevap yazar mısınız şu lisenin e okulu hangi stede bi türlü bulamaddım ben lütfen cevaplayalım
    ve de lise notlarımı öğrenmek istiyom hadi admin bey neyse artık bana cevap yaz lütfen

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

