2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

2011 Üniversite YGS LYS Ek Yerleştirme Kılavuzu ÖSYM

Yazar sbsyerlestirmeleri Ağustos 19, 2011

2011 LYS yerleştirme sonuçları 19 Ağustos 2011 ‘de ÖSYM tarafından açıklandı . Kimi adaylar bir üniversiteye yerleşebilirken kimi adaylar da boşta kaldı. ÖSYM, açıkta kalan ve bir yükseköğretim programına yerleşmek isteyen adaylara 2. tercih hakkı sunacak. Ek yerleştirme kontenjanlarında çok fazla seçenek olmayacak. Üniversite kayıtlarının bitmesinden sonra,kayıt sonrası boş kalan kontenjanlar ile yerleştirme sonucu boş kalan kontenjanlar bir araya getirilerek 2011 LYS Ek Yerleştirme Kılavuzu oluşturulacak. Ek yerleştirme tercih kılavuzunun Eylül ayının sonunda yayınlanacak.

2011 LYS Ek Yerleştirme Kılavuzu İçin Buraya Tıklayın

LYS Ek yerleştirme Kılavuzu 2011, 2011 YGS LYS Ek Tercih Kılavuzu, 2011 Üniversite Ek Yerleştirme Kontenjanları Kılavuzu, 2011 Üniversite Ek tercih Kılavuzu, Ek yerleştirme Kontenjanları Kılavuzu İndir ÖSYM

51 Yanıt to “2011 Üniversite YGS LYS Ek Yerleştirme Kılavuzu ÖSYM”

  1. funda demiş

    ygs puanım 230larda geldi.. 2 yıllık çocuk gelişimi istiyorum ilk yerleştirmede gelmedi sizce bu puanlara göre ikinci tercihlerde bir okula yerleşebilir miyim? lütfen cevap yazar mısınız?

    • merve demiş

      cock gelişimine genellikle kız meslekdn alıyorlr ama 2. terchlerde ckmasi daha kolay diyolr. klavuz acıklannca ne olacaqını dha ii anlarsn . cocuk gelişimi okuyanlardn blgi alsn ii olur…

      • şeker demiş

        tatlım öncelik cocuk gelişimi okuyan adylrın 2 yıllık okullr için en az 397 almn lazım

      • Kübraa ASLANN demiş

        Ben Çocuk Gelişimi mezunuyum direk geçiş yazdım 291di ortaöğretim başarı puanım, obp ile tercih yapılıyor zaten direk geçişte. 2. tercihler de çıkması daha kolay diye bişey yok çıkacak olsa bizler gelir gözüyle bakarız. Ben ilk tercihte kesinlikle gelir diyordum sonuçta kendi bölümüm diye ama anladımki onunla alakası yokmuş yerleşemediniz yazısını görünce yıkıldım resmen çünkü kesin gelir diyordum :( :( 2 yıllık Çocuk Gelişimi puanları bile çok yüksek ki ben sistemi halaa anlamış değilim.

    • özlem demiş

      Sanmıyorm canm zor bnde cocuk gelişimi okudum lisede 370 puanım ama 2yllk tutmadı.

      • aslı demiş

        bence o ilk olarak meslek liselerine öncelik tanıyo ondan suhanda girme imkanı var dıe ben dusunuyorum…

    • pınar demiş

      qüzelim bak benim puanım 386 2010 mezunuyum gecen yılda 353 dü puanım ve bu yılda sadece 21 tane 2 yıllık cocuk gelişimi yazdım mutlaka cıkar diye bekliyordum gelmedi ösym ye itiraz dilekcesi gönderdim ama ona bile bir gerekce gösterip cvp wermediler sence ben bu durumdayken ve niceleri sen yerlese bilir misin ek kontenjanlara ümit baqlama alan dısı tercih yap derim ben alan dısı yapıcam ve 14 üni garanti tutuyodu benim belki benim sansım yoktur sen yine sansını dene …

      • pınar demiş

        bu arada öncelik cocuk gelişimi mezunlarına bende cocuk gelişimi mezunuyum eger cocuk gelişiminden ögrenci olmazsa dısardan tercih eden ögrencileri yerleştiriyorlar öncelik bizim güya

    • armağan demiş

      ben liseden çocuk gelişimi mezunu çıkışlıyım 270 puanla yazdım bana bile tutmadı yani meslek lisesi çıkışlı olmak yaramıor daha yüksek puanlı olmak gerekior. ben 2.tercihlerimde çocuk gelişimi yazmıyacağım çünkü yine tutacağını sanmıorum benden sana tavsiye sende yazma eğer yazarsan görüceksin dedi dersin.

  2. tuğba demiş

    2, terc,hler ne zaman ya ?

  3. sude demiş

    evet ya 2. tercih klavuzu ne zaman internete verilecek ?

  4. hatice demiş

    sınavsız geçiş için ne zaman ek teçih başlayacak

  5. handan demiş

    o puanla çocuk gelişimine yerlşmen zor ama tabi en son yerleşen kişinin puanına baglı eger o puandan yüksekse puanın kesin yerleşirse düşükse zaten giremezsin …

  6. bn 217 aldım acaba bir ünv kazanabilirmiyim? bu yıl kazanamazsam bundan sonra ünv ye gidememe olasılığım var birde ailede sorundan da kaynaklanıyor! ben büro yönetimi istiyorm gelebilirmi bu puanla

  7. ya çocuk gelişim 2 ylk okdgnda ne iş yapıyorlar

  8. sibel demiş

    arkadaşlar ek yerleştirme klavuzu ekim ayının ilk haftasında yayımlanacak başvurular ise 6 ekimde yapılcak …

  9. brcz demiş

    mrb arkadaşlar kuzenim çocuk gelişimi lisesi mezunu 2 yıllık çocuk gelişimine yerleşemedi. kesin gözüyle bakıyorduk olmadı. bu sistem nasıl bilen varsa yardımcı olabilir mi . 2. yerleştirmelerde şansı olurmu. hangi puanına göre yerleşiyor?

  10. Melissa Demir demiş

    Arkadaşlar bir şey sorucam.Ben sosyoloji aöf kazandım bu yıl.Eğer kayıt olmazsam ek tercihlerden yararlanabilirmiyim..Eğer yararlanamazsam aöf başka bölüm seçebilirmiyim..Seneye puanım kırılırmı ek tercihte kontenjansız bölüm seçersem.Şu an kaydımı yaptırırsam puanım seneye düşüyor çünkü sosyoloji kontenjanlıymış.Bana acil cevap yazarmısınız.Yoksa kaydımı yaptırayım mı 27 eylül de son..Sanırım bu tarihe kadar ek başvuru şartları klavuzu yayınlanmayacak…

    • Kübraa ASLANN demiş

      benim bildiğim kayıt yaptırsanda yaptırmasanda ek tercih yapamazsın eğer öyle olsaydı herkes yapabilirdi ve ilk tercihte çıkmayanların hali ne olurdu bilinmez. Başka bölüm seçme hakkında bilgim yok. Her halukarda puanın kırılacak. Puan düşmenin kayıtla bir alakası yok sana tercih geldiyse kayıt yaptırsan yaptırmasanda puanın düştü zaten. Ben kaydını yaptır derim tabii hakkında ve hakkımızda hayırlısı olsun. Bende Çocuk Gelişimi mezunuyum 291 obp ile tercih yaptım gelmedi. Tekrar ek tercih yapcam geleceğini sanmıyorum çok çok zor bir ihtimal maalesefki :(

  11. nazlı demiş

    ben kız meslek çocuk gelişimi mezunuyum ham 320 puanla bn bile gremedim bence riske atmayın tercihlerinizi

  12. deryaaaaa demiş

    bende çocuk gelişimi mezunuyum geçen yıl bütün arkadaşlarım 2 yıllıga gitti ama ben şansımı deneyeyim dedim gitmedim bu yıl 2 330 puanla 2 yıllık yazdım gelmedi geçen yıl gitmedime o kadar pişmanımki acaba ek yerleştirmede yerleşebilirmiyim……….

  13. şifa demiş

    arkadaşlar posta hizmeti bölümü ile ilgili bi bilgisi olan varmı ygs den alıyo puanm 380 yarrdımlarnz için tşkrler

  14. yasin demiş

    ek tercihh ne zaman olacak bana bi bilgi verin ya

  15. Eda Gülcan demiş

    2 yıllık çocuk gelişimine kz meslkliler öncelik tanınsa idi bende yerleşirdim ilk terchte ama kaldık :s öncelik genelde direk geçiş yapanlara var ya adaletsiz bu sistemm :s

    • Kübraa ASLANN demiş

      canım öncelik direk geçişlere diyorsunuz ama ben direk geçiş yazdım arkadaşlarımda yazdı kimseye gelmedi hani öncelik bizimdii?? bu sistem çok saçma ve garip bir sistem saçmalıkk resmen öncelik bizim hakkımız direk geçişlerin kesin gelmesi gerekirdi ben şimdi 4 yıl boşuna mı okudum yani?? bu direk geçiş niyee gelmedi biri bizi aydınlatmalı!

  16. merve demiş

    arkadaşlr benm puanm 372 ydi kız meslek lisesi çock gelşmndn mezun oldm dikey geçş hakkm vardı yerlşmdm ayrca diğer bölmleri yazsm puan kırlyo gene gelmyo Allah nasl bilysa öyle yapsn bunları ya ek yerlştrmde özel ünv. yazc sağlk bölümlrni başka çare kalmdı:(

  17. merve demiş

    galiba yarın açıklnck ek yerleştrme kılvuzu

  18. kbra demiş

    ben çock gelşmi okudm ikk terchm olmadı arkadaşlar öncelik banaydı ama olmadı hiç ümit etmeyin bu bölüme grmek çok zor

  19. Onur Işık demiş

    2. Tercihler Ne Zaman Ve 2. Tercihlerde 235 Puanla 4 yıllık Bir Üniversiteye Girme Şansımız Var Mı ?

  20. merve demiş

    bu hafta içinde en geç pazrtsi günü ek yerlştrme terch kılavzu açıklanr

  21. emrah demiş

    arkadaşlar biraz okudum yazılarınızıda 2. yerleştirmeler şöle bişey siz ikinci yerleştirmelerde kendi puanınızın üstünü yazamassınız sadece puanınızla aynı veya altını tercih edebilirsiniz tabi gideceğiniz üniversitenin kontenjanı dolmuş ise şayet dolmamış ise o bölüme herkes tercih yapabilir ama sizinkiler ilk yerleştirmede gelmediğine göre demekki puanları sizlerinkinden yüksek kapamış yani aynı yeri 2. yerleştirmelerde tercih edemiyosunuz yönetmelik böle

  22. merve demiş

    emrah anlamadım ilk tercihte yazdığımz yerleri ek yerleştirmde yazamayackmyz ? lütfn cvp verrmsn :(

  23. gamze demiş

    arkadaşlar bende çoçuk gelişimi mezunuyum bu sene direk geçiş yaptım gelmedi şimdi eklerden yapmayı düşünüyorum sizce gelirmi ama çok umudumda yok lütfen sizlerden bir cvp bekliyorum .

  24. safiye demiş

    eğitim fakülteleri boş kalır mı sizce :)

  25. EDA demiş

    ARKADAŞLAR BEN TİCARET MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM BANA DİREK TIBBİ DÖKÜMANTASYON GELİYO NORMALDE TERCİH VERDİM TÜM ARKADAŞLARIMDAN SADECE BANA GELMEDİ TEK UMUDUM EK TERCİHLER SİZCE GELİRMİ SÖZDE ÖNCELİK BİZİM…

  26. ya arkadaslar bnm tm2 puanm 276,890 ardahan üniv. eşit agrlık programlrı blmune yerlese blirmym .. 443.000 sralma ile alıyo bnm srlmam 370.000

  27. tugba demiş

    arkadaslar bence kımse umıtlenmesın. :) ygs ve leys skandallarına bı ek daha ek tercıh skandalı olacak gorun bakın :) kımseyı almıcaklar. sız ısdedıgınız kadar parcalanın onlar sadece oturuup maaslarını alıo .. bızden onlara ne . kım ne yapmmıs nasıl calısmıs hangı zorluklarla sınavı kazanmıs. sınava gırebılmek ıcın otobus parasını borc alanlar var. onların umrundamı… :)

  28. ya tugba orası öylde napalım umut işte bekliyruz bizde :)

  29. hakan demiş

    arkadaslar ben sadece ygs ye gırdım ama tercıh daha hıc yapmadım acıkoğretım ıçin ek yerlestrmede tercıh yapabılır mıyım yardımcı olursanız sewınırım

    • Kübraa ASLANN demiş

      hakan yapabilirsin diye biliyorum. açıköğretimin gelme ihtimali daha yüksek. benden şanslısın yani ;)

  30. hayall demiş

    arkadaslar bnm ygs3 248 ygs4 240 ygs5 241 ygs6 224 szce ek yrleştrmelerde bi ünv. qrme snsım var mı sehir fark etmiyo

  31. hayall demiş

    muhasebe büro ynetimi ve işltme ynetimi bölümleri nasll iş bulma imkanımz var mı? okudktan snta blqisi olan yntlarsa sevinirimm..

  32. emrah demiş

    merve tercih ettiğğin yerin kontenjanı dolmuş ise ve puanı senden yüksek kapamış ise ki öledir orayı tercih edemiyosun öle bi uygulama var

  33. ben turizm meslek lisesi mezunuyum ösymye sınavsız geçiş hakkımı kullanmak istiyorum diye kayıt yaptırdım ama tercih yapamadım tarihi mgeçmişti şimdi ek kontenjanla bir yere yerleşebirmiyim ve ek kontenjana nasıl kayıt olurum

  34. alara demiş

    off tercihler 3-6 ekimmiş :((

  35. hayall demiş

    n zmn açklnckk yaa

  36. Ekrem demiş

    Ne 3-6 Ekimi tercih fiLan oldugu yok ne zaman baslıcak buuu

  37. meryem demiş

    ben puanımdan 100 puan aşağı yerleri yazdım 2 tercihimdede ama yne o yazıyla krşılaştım HİÇBİR YÜKSEKÖĞRETİM PROG. YERLEŞEMEDİNİZ szlerdede öylemi?

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

