2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

2011 SBS Yedek Yerleştirme Tercih Sonuçları 2011 Öğren

Posted by sbsyerlestirmeleri Ağustos 18, 2011

2011 SBS (Seviye Belirleme Sınavı) yedek yerleştirme sonuçları açıklanıyor. Öğrenciler 8 – 20 Temmuz 2011 tarihleri arasında 12 tercih yapmışlardı. Yerleşitrme sonuçları açıklandı ancak 4 defa yedek yerleştirme yapılacak.Öğrenciler bir liseye yerleşip yerleşmediklerini aşağıdaki linke tıklayarak öğrenebilirler.

SBS Yedek Yerleştirme Sonuçlarını Öğrenmek İçin Buraya Tıklayın

2011 SBS Yedek Yerleştirme Sonuçları, MEB SBS Yedek Yerleşme ve Kayıt Durumu Öğren 2011, MEB Tercih Sonuçları 2011, SBS 2011 1. Yerleştirme Sonuçları

58 Yanıt to “2011 SBS Yedek Yerleştirme Tercih Sonuçları 2011 Öğren”

  1. damla said

    Arkadaşlar tercih sonuçları açıklandımı ??

  2. halil said

    of yaaaa açıklanmasın

  3. asy said

    açıklansın yha

  4. Hasan said

    2. yerleştirmeler ne zaman?

  5. Murat said

    açıklandı

  6. kasar said

    ne oldu sustunuz gencler ananızımı sıktım k.b öböböbö

  7. liselim said

    http://www.meb.gov.tr den bakablrsnz

  8. furkan said

    off ya ne zmnn açıklanacak buu ?*

  9. furkan said

    ne zmn açıklanacak ??

  10. xd said

    ebeni

  11. ceren said

    oleeey nermin mehmet çekiç and. 😀

  12. derya said

    bakamıyorum 😦

  13. canfeza said

    acılmıyooo 😦

  14. canfeza said

    ya tc yanlş diyooo

  15. ali said

    ewt yahh bnm de nasıl yapcss

  16. burcak said

    ya ewt nerden bakıyosunuz banada tc yanlış diyooo

  17. banada t.c yanlış diyor offf ya

  18. büşra çok teşekkür ederimmm

  19. adıyamanlı olan var mı?

  20. islam said

    Nerde açıklandı

  21. begüm said

    hangi siteden bakıcaz ?

  22. çağrı said

    millet ben daha nerden açılıp öğrenilceni bile bilmiyom:)

  23. çağla said

    ya nerden bakcaz bulamıyorum bi türlüüüü

  24. oktay said

    ya bütün sitelere baktım bulamıyorum açlmıyoo bilen varsa söylesin
    ….

  25. canip gökçe said

    gerçqtn doğru diyonuz valla bi yere yerleşebilsek varya arahtlicaz ama

  26. sena said

    ya bi allahın kulu söylese nerden bakıcağımızı ..daha onu bilmiyoruz biriniz söyler misiniz

  27. merve gündüz said

    yukarıda sbs yedek yerleştirme yazıyor oraya tıklayın bi sayfa acılacak ordada sbs yerleştirme için tıklayın yazıyo oraya girin tc nizi sorcak yazınn daha önce girdiyseniz açılmamıs olabilir çünkü 15.00 da açıklanıyor…

  28. senem said

    ne bu be açıklanmamışki:)

  29. seda said

    arkadaşlar sonuçları nasıl ögrene bilirim ben kuzenımınkine bakcam ama beceremedim ??

  30. murat said

    sonunda acıklandı amına koyum ama bi turlu goremiomm

  31. yeliz said

    arkadaşlar biri bana yardımcı olsun lütfen bi türlü acamıyom sinirlerim cok bozuk nolur yardımcı olun

  32. yeliz said

    kimse yok mu ya lütfen

  33. Sanalika said

    önünüzde daha çok yol lise üniversite master yolun başı şimdi bakınca ne kadar zaman geçmişş ahh ahh.

  34. bilinmiyor said

    sanki bizz çook biliyozzz hocam bana da Bİ OKUL VİRİN BENİM NEDEN OKULUM YOK

  35. abdullah said

    ya meb.gov.tr giriyorm ama ondan sonra nereye tıklayacağımı bilmiyorm .s lütfen yardm edn ya.

  36. beerre said

    3,açıklandımı

  37. fatih said

    2.tercıhlere nerden bakılıyo bılen varmı ?

  38. zeynep said

    arkadaşlar nasıl iştir anlamadım hiç bir yerde bulmıyorum söylediginiz sitelere girdim bulamadımm:(

  39. Sikici said

    anasını sikeyim bu sınavın a.q çocğun sınavı göt deliğini sikeyim

    arkadaşlar nerden bakıcaz bu tercih sonuçlarına

  40. Sikici said

    arkadaşlar amınızı yalıyıum lütfen söyleyin

  41. Sikici said

    ananızı sikeyim sizin lütfen söleyin yarrağımı yalayın ki söleyin 🙂

  42. uğur aktas said

    gnçler açklandmı sonçlr açklandysa brisi ssitenin ismini versin

  43. pınar said

    arkadaşşar nerden bakıcaz ya bana açık olarak yazarmısınız lütfen

  44. am said

    yha sikim diploma ile tercih niye irenilmio anayı skkym

  45. buket said

    allah kahretsnn yaaaa istedğim yer çkımamışş

Bir Yanıt Bırakın

 
