2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

20 Ağustos 2011 Ehliyet Sınav Soruları ve Cevapları

Posted by sbsyerlestirmeleri Ağustos 14, 2011

İşte nihayet beklediğimiz an geldi ve geçiyor. 20 Ağustos Ehliyet Sınavı. Bundan önceki ehliyet sınavı 2 Temmuz’da yapılmıştı. O sınava özel sebeplerden dolayı girememiştim. Ben de birçokları gibi 20 Ağustos 2011 Cumartesi günü yapılacak olan ehliyet sınavına giriyorum. Ehliyet sınavını geçmek için hepimiz biliyoruz ki trafik ilk yardım ve motor sınavlarından en az 70 puan almak gerekiyor. 20 ağustos ehliyet sorularını sınava girenler için bu sayfada yayınlayacağım. Ama şunu söylemek isterim ki, Milli Eğitim Bakanlığı soruları sınav günü yayınlamıyor. Muhtemelen Pazartesi günü yayınlayacaktır. Sınavdan sonra aşağıdaki adrese tıklarsanız sınav sorularına ulaşabilirsiniz . Herkese geçmiş olsun. Umarız geçeriz 🙂

20 Ağustos 2011 Ehliyet Sınav Soruları İçin Tıklayın
3 Yanıt to “20 Ağustos 2011 Ehliyet Sınav Soruları ve Cevapları”

  1. selin said

    ben 2 temmuz da girdim sınava motordan kaldım halt yedim 20 agustosta girdim kalmaz olaydım haklıyken haksız konuma düştüm sınıf görevlisini torpil yaparken yakaladım ben hepmiin hakkı için sesiz kalmadım ama haksız duruma ben düştüm demem o ki sınavda dikkatli olun benim düştügüm duruma sizde düşmeyim ben hakkımı arayacam eger sizde karşılaşırsanız hakkınızı arayın…

  2. nbufy said

    hala 20 ağustos taki sınav sonuçları açıklanmadı..bekle bekle nereye kadar..açıklansın artık..

Bir Cevap Yazın

 
