2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

341. Kısa Dönem Yedek Subay Sınav Sonuçları 9-10 Ağustos 2011

Posted by sbsyerlestirmeleri Ağustos 9, 2011

Bugün 9 Ağustos aslında çok önemli birgün çünkü bugün yedek subay sınıflandırma sonuçları açıklanıyor. 341. Dönemde silah altına alınacak olan kısa dönem askerlerin ve yedek subayların sınav sonuçları bu gece açıklanacak. Askere gidecek olan üniversite mezunu arkadaşlar da eminim en az benim kadar heyecanlıdırlar, çünkü ben de sabırsızlıkla 341. Dönem Yedek Subay Sınav sonucunu bekliyorum. Benim gibi bekleyen arkadaşlara yardımcı olması amacıyla buraya bir link koyuyorum herkes buradan öğrenebilir. Unutmayın gece en geç saat 00.30’da sonuçlar açıklanacak.

341. Kısa Dönem Yedek Subay Sınav Sonuçlarınızı Öğrenmek İçin Buraya Tıklayın

Bir Cevap Yazın

 
