2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

SBS Lise 3. Yerleştirme Ne Zaman – SBS 3. Yerleştirme Yapılacakmı 2010

Posted by sbsyerlestirmeleri Ağustos 17, 2010

SBS Lise 2. yerleştirme sonuçları açıklandı. Yerleşemeyen öğrenciler için merak konusu olan ise 3. yerleştirmenin olup olmayacağı. SBS 3. yerleştirme için gerekli bilgileri buraya tıklayarak takip edebilirsiniz.

3. Yerleştirme İçin TIKLA

10 Yanıt to “SBS Lise 3. Yerleştirme Ne Zaman – SBS 3. Yerleştirme Yapılacakmı 2010”

  1. basri barış said

    2.yerleştirmede 3.tercihim olan okulu 10.yedek olarak kazandım.kazandığım okul hiç yedek almadı.2.yerleştirmedeki 6.tercihim yedeklerde 340 a düştü.benim puanım 347 olduğu halde 6.tercihime giremiyorum.her şeyi ellerine yüzlerine bulaştırdılar.aynı anda birden çok yedek olsaydı böyle sorunlar olmazdı.

  2. adilhan said

    bu 3. yerleştirme sonuçlarına nerden bakabiliriz??

    • basri barış said

      3.yerleştirme şu anda yok.2.yerleştirmenin 3.yedekleri sonrası sanırım boş kontenjanlar kalacak.bazı bölümlerde tüm yedekleri çağırdıkları halde kontenjan boş kalmış.bununda sebebi yukarıda yazdığım olaydır.

  3. Melek said

    2. terchlrmi yaptm fakat mudr istdgm okulu anck diploma puanyla kaznablcegmi soldi we bnd dioploma puanyla yaptm gerizekali mudr bnim hayllermle oynadi kaznamdm salak salak knustu cnimi skti bn napim smdi bunu wurimmi dnizemi atim tam bi malya onun yuzndn duz liseye gtcem siz olun mudr karneyi wersede wermesde mudru dolaba kitleyin .d bndn solemesi

  4. Tansu said

    meb hep söylüyo evinzn yakınındaki okullara gidin die.Evimizn yakınındaki okulu kazanma şansım olmasına ragmen uzaktaki daha yksek bi okula vermişler.Bunun içn inş. meb birde 3. terch şansı verirde hayallerimize kavuşuruzz!!

  5. Mehmet YILDIZ said

    NELER OLUYOR, BUNDAN SONRA NELER DÖNÜCEK ?

    ORTAÖĞRETİM 3. YEDEK YERLEŞTİRME SONUÇLARI NİYE MEB SAYFASINDAN GÖRÜLMÜYOR. NİYE “”GİRİŞ KODU”” NİYE “”ŞİFRE”” İSTENİYOR. BUNLARI SADECE OKUL YETKİLİLERİ GÖREBİLİYOR.

    DAHA EVVEL MEB SAYFASINDAN “”KALAN KONTENJANLARI”” VE “”TABAN PUANLARI”” GÖREBİLİYORDUK. ŞİMDİ NE OLDU. NELER DÖNÜCEK. BUNLAR HANGİ ZENGİNLERİN İŞİNE YARIYACAK.

    3. YERLEŞTİRMELER YAPILACAKMI ? MEB SAYFASINDAN KAFALARINA GÖREMİ KONTENJAN VE TABAN PUANLARI BELİRLENECEK ?

    İNSANLIK ÖLDÜMÜ. DÜRÜSTLÜKTEN BAHSEDİLİYOR. NEREDE DÜRÜSTLÜK. BU DÜNYANIN ÖBÜR DÜNYASI DA VAR BEN VE ÇOCUKLARIM OLMAK ÜZERE TÜM HAKKIMI ALLAH”A HAVALE EDİYORUM. ALLAH BU DÜNYADA DA ÖBÜR DÜNYADA DA GÖSTERSİN. ÜÇKAĞIT DÜZENLEYENLERE ALLAH”IM İKİ CİHANDADA HESAP SORSUN. BEN VE AİLEM OLMAK ÜZERE HAKKIMI HELAL ETMİYORUM. İKİ CİHANDA DA ELLERİM ÜZERİNDE OLSUN.

    BİRAZ DÜRÜSTLÜK KALDIYSA ALLAH RIZASI İÇİN BU YAZIMI GEREKLİ YERLERE İLETİLMESİ İÇİN TENSİP VE EMİRLERİNİZE ARZ EDERİM.

    DAHA EVVEL BU SİTEDE EŞİM VE BEN YAZI YAZDIM. TELEFON NUMARALARIMIZI BIRAKTIK. —ALLAH”TAN BAŞKA KİMSEDEN KORKMUYORUM. YÜREYİ OLAN YUKARIDAKİLERİME CEVAP VERİR.

    BU ZAMANA KADAR HEP DÜRÜST OLDUM. HARAM LOKMA YEMEDİM YEDİRMEDİM. ÇALMADIM. KİMSEYE ÇALDIRMADIM. ÖYLECE EMEKLİ OLDUM

  6. Mehmet YILDIZ said

    BÜYÜKÇEKMECEDE OTURUYORUM

    — EMEKLİYİM—

    İKİZ ÇOCUĞUM VAR BİRİ KIZ BİRİ ERKEK.

    OĞLUMUN PUANI 393.39

    BÜYÜKÇEKMECEYE BAĞLI YENİ AÇILAN OKULLARIN TABAN PUANLARI KAÇA DÜŞTÜ BOŞ KALAN KONTENJANLARI NİYE MEB SİTESİNDE GÖZÜKMÜYOR. ORTAÖĞRETİM 3. YEDEK YERLEŞTİRME SONUÇLARI NİYE MEB SAYFASINDAN GÖRÜLMÜYOR. NİYE “”GİRİŞ KODU”” NİYE “”ŞİFRE”” İSTENİYOR. BUNLARI SADECE OKUL YETKİLİLERİ GÖREBİLİYOR.

    DAHA EVVEL MEB SAYFASINDAN “”KALAN KONTENJANLARI”” VE “”TABAN PUANLARI”” GÖREBİLİYORDUK. ŞİMDİ NE OLDU. NELER DÖNÜCEK. BUNLAR HANGİ ZENGİNLERİN İŞİNE YARIYACAK.

    BÜYÜKÇEKMECEYE BAĞLI “ATAKENT ANADOLU LİSESİ 395,82” İDİ. VE “MİMAROBA EMLAK KONUT ANADOLU LİSESİ 398.25” İDİ. 3. YEDEK YERLEŞTİRMEDEN SONRA PUANLAR KAÇ OLDU.

    BİZ VELİLER NİYE BİLMİYORUZ. DAHA EVVELDEN “MEB” SİTESİNDEN GÖREBİLİYORDUK.

    BİZİM GİBİ FAKİR AİLELERİNİN ÇOCUKLARININ GELECEKLERİNİ KİMLER BELİRLEYECEK ? ALLAH RIZASI İÇİN BİRİLERİ BU KONULARA EL ATSIN.

    BAKANIMIZ NİMET HANIM NİYE BU KONUDA AÇIKLAMA YAPMIYOR ?

    TEL : 0538 824 64 20

  7. AHSEN said

    öncelikle slmunaleyküm ben 3. yerleştirme sonucuma bakamıyorum bana yrdım edermisiniz alla hrızası için nerden bakabilirim

  8. isimyok said

    bune saç sistem böl ya.nimet geldi herşey birbirine girdi. önce sbs yi sisteme soktu sonra yokk bunda yenilik, şunda yenilik her bi haltı değiştirdiler. şimdi bak noldu gene sbs kaldırılıyor. resmen insanlarla kukla gibi oynuyolar. ben de öğrenciyim bu sene liseye geçtim. bu ne dandik sistem, bu ne dandik eğitim böle.

    herşey sözde ab’ye girmek için…

  9. hanifi said

    Bu nasıl bir sistemki böyle biz velileride ,yarınların geleceği fidanlarımızıda mahvetti.Birçok kişi hem maddi hemde manevi yönden mağdur kaldık.Belirsizlikler içinde debelenip duruyoruz.Her ebeveyn çocuğunun iyibir eğitim almasını ister.Buda her vatandaşın hakkıdır zaten.Okulların kaç puanla öğrenci aldıklarını bilmek istiyoruz.Her okulun kontenjanını ve en düşük kaç puanla öğrenci aldığının herkesin görebileceği şekilde yayınlanmasını istiyoruz.Oğlum 398 puanla yerleşemedi.Hakedip etmediğimizi öğrenmek istiyorum.Yılların emeği var.Zamanı geri döndüremiyoruz maalesef.Ama son bir defa daha tercih hakkının verilerek yarınlara pırıl pırıl,iyi eğitimli,çalışkan,insanlığa faydalı gençlerimizin yetişmesini diliyorum.Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah.

Bir Cevap Yazın

 
