2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

2010 SBS Lise 2. Yerleştirme Sonuçları – Lise 2. Yerleştirme Sonuçları

Posted by sbsyerlestirmeleri Ağustos 15, 2010

2010 Ortaöğretim(lise) 2. yerleştirme sonuçları 16 Ağustos 2010 Pazartesi günü açıklanıyor. Sonuçların açıklanmasına saatler kaldı. Sonuçlar için tıklayın, Hemen Öğrenin.

2010 SBS Lise 2. Yerleştirme Sonuçlarınızı Öğrenmek İçin Tıklayın.

16 Yanıt to “2010 SBS Lise 2. Yerleştirme Sonuçları – Lise 2. Yerleştirme Sonuçları”

  1. ayşe said

    yAA kaç saattir bekliorzz çatlıcamm meraktann hadi ya…:(

  2. arzu said

    azınıza sıçam

  3. okan said

    artık ögrenim şunu

  4. mehmet yıldız said

    Anadolu lisesine giriş için(ortaögretim 2. yerleştirme )taban puanları düştümü.İstanbulda Büyükçekmeceye bağlı YENİ AÇILAN TEPEKENT ANADOLU LİSESİNİN taban puanı (397 PUAN ) 2. yerleştirmeden sonra kaça düştü. Bu açıklamalar niye verilmiyor. NELER GİZLENİYOR NASIL BİR DÜRÜST ORTAM. ÇOCUKLARIMIZIN GELECEĞİNİ KİMLER BELİRLEYECEK. BEN SİLİVRİ TOKİ ANADOLU LİSESİNE GÖNDERMEK ZORUNDAMIYIM. MADDİYATIM YOK DÜZ LİSEYE VERİCEM ÇOCUĞUMUN PUANI 393,394

  5. burak said

    ben böyle bişe görmedim sabahtan beri 10 kere girdim açılmıo

  6. eda said

    ya açılmiyooooooooooooo

  7. eda said

    offffffffffffffffffffoff alllahım

  8. damla said

    2.yerleştirme sonuçları için tıklıyorum açılmıyor.nereden girip öğrenebilirim?

  9. ayşenur said

    ya bu 2. tercihimi yaptım ama hala da acıklanmadık meslek liseleri 16 açıklancaktı ama hepsi aynmı deyilmiş 26 açıklancakmış ya şunlar da erkenacıklayamazamısınız merak ediorum bişeelr yaparsanız seviniirm yanii

  10. yaaa Lnet oLsun bunun qibi siteye ne bicim ste yaa en sonunda sikayt etcez oLan oLck neden acıLmıyooooo :@ !!!! acıLsn artıııııııııık.

  11. tuğba said

    2.tercihler ayın üçünde yhani yarın açıklancak

  12. Büşra said

    Güya bugün açıklanıcaktı bakıyrm açılmıyo. Bşka bildğnz site varsa vereblr msnz?

  13. ilayda said

    4 saat oldu hala bekliyoz saçmalıkkkk ..!!

  14. çağrı said

    beyler sakin olun bunun normal sorgulama gibi sonucu yok bizzat dendim. e okula girin sonra altta 2011 ogs 1. yedek dönemi kayıt hakkı kazananların ilanı yazar oraya girin orda altta ili seçin ,ilçeyi seçin sonra listele deyin orda sizin tercihde kullandığınız olkullar çıkacak oradan birine tıklayın kayıt hakkı kazanan yedek sıra listesinde ilanlar bulunacak ve sizde okulu kazanıp kazanmadığınızı öğreneceksiniz

  15. AsdasF said

    meslek liseleri 2 tercih sonuclarrına nerden bakabılırm link atarmısnız !

Bir Cevap Yazın

 
