2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

Okullar Ne Zaman Kapanacak 2010

Posted by sbsyerlestirmeleri Mayıs 28, 2010

2009-2010 Eğitim Öğretim yılı 18 Haziran 2010 Cuma günü sona erecek. Öğrenciler uzunca bir yaz tatilinin ardından 20 Eylül 2010  Pazartesi günü ders başı yapacak. MEB daha önce okulların 13 Eylül 2010 tarihinde
açılacağını belirtmişti fakat daha sonradan Ramazan Bayramı faktörü de göz önüne alınarak bu tarih 20 Eylül 2010 olarak belirlendi. Öğretmenler ise okulların tatile girmesinin ardından 1 Temmuz 2010 tarihine kadar yaklaşık 2 haftalık hizmetiçi eğitim seminerlerine katılacaklar. Ancak 1 Temmuz 2010 tarihinden itibaren tatile ayrılacak olan öğretmenler 1 Eylül 2010 tarihinde okullarında yeni eğitim öğretim yılının hazırlıklarını yapmak üzere görevlerine başlayacaklar. Öğrencilere yaklaşık 3 ay tatil ; Öğretmenlere ise yaklaşık 2 ay tatil var.

Bir Cevap Yazın

 
