2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

SBS Ne Zaman Kalkacak – Kaldırılacak

Posted by sbsyerlestirmeleri Mayıs 13, 2010

Başbakan Recep Tayyi

p Erdoğan’ın ‘SBS’yi değiştireceğiz’ açıklamasından sonra harekete geçen Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) , yeni SBS sistemini düzenleme çalışmalarında sona yaklaştı.

Akşam gazetesinin haberine göre; MEB, bu amaçla önceki gün Ankara’da Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Eğitim Meclisi, eğitimciler, akademisyenler ve TÖDER, GÜVENDER ve ÖZDEBİR gibi eğitim dernekleri temsilcilerinin katılımıyla düzenlenen toplantıda SBS konuyu ele aldı.

Toplantıda ortak bir sistem üzerinde uzlaşma sağlandı. Buna göre  6 ve 7. sınıf sonunda yapılacak sınavların sadece eğitim düzeyinin değerlendirilmesi ve öğrencilerin öğrenme sorunlarını tespit için kullanılması ancak yerleştirmede sadece 8. sınıf sonuçlarının esas alınması planlanıyor.

3 Yanıt to “SBS Ne Zaman Kalkacak – Kaldırılacak”

  1. Anonymous said

    Milli Eğitim Bakanlığı’nın her yeni yönetimde sınav sistemini oyuncağa çevirmesine alıştık ama, bu kadarı da çok fazla artık! İyi öğrenciler hem sınava girsin, hem de aldıkları puanlar yerleştirmede dikkate alınmasın! Sınav tümüyle kalksın, ona lafım yok. Ancak sınava girsinlermiş de sadece 8. sınıf değerlendirmeye alınsınmış. Şaka mı bu? Çalışan neden çalıştı? Böyle bir haberin bile öğrencilerin motivasyonlarını ne denli etkileyeceğinin, küçücük dünyalarını alt-üst edeceğinin farkında olmayanlar, açılacak binlerce mahkemenin sonuçları ile uğraşmak zorunda kalacaklar. Eğitim işi milli eğitim bakanlığının keyfine bırakılamayacak kadar ciddi bir iştir. İşte bu çok açık…

  2. Anonymous said

    bence sbs bizden sonra gelen 5 lere kaldırılsın biz girelim:9

  3. Anonymous said

    deneme tahtası olduk haaaa bide liseye gelirse walla isyan çıkartırım gençliğim gidiyo şu sbs olmasaydı dışarda top ooynardım bilgisayar oynardım ama sağolsun lar SBS yi çıkarttılar bu düzen sadece türkiyede war hayvan gibi günde 12 saat ders çalışıyozyazık bize yazık sbs sbs dediler psikolojim bozuldu

Bir Cevap Yazın

 
