2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

SBS 2009 2. Yerleştirme Başvuruları,Sonuçları,SBS Kontenjanları,meb.gov.tr,SBS sınavı kontenjanları,puanlar,ne kadar boş kaldı,hangi okullar boş,

Posted by sbsyerlestirmeleri Ağustos 6, 2009

SBS Tercih sürecinde ek süre de 23 Temmuz’da doldu.

26 Temmuz’da 1. Yerleştirme sonuçları açıklandı.

Temennim bu satırları okuyan aday ve aday yakınlarının gönüllerindeki okula yerleşmiş olması…

(1. Yerleştirme sonucunu öğrenmek için tık http://sbs2009.meb.gov.tr/)

Yaa yerleşemeyenler veya yerleştiği halde okulunu beğenmeyenler…

Onlar için her şey bitti mi?

Hayır her şey bitmedi.

Onlar için yeni bir süreç başladı.

Bu satırları okuyan herkesten ricam; buradaki bilgileri ilgili olanlarla paylaşın…

Paylaşın ki, bu insanların yaşam kalitesine katkıda bulunun.

Her şey bitmedi dedik.

Önce 1. yerleştirmeye göre yerleşemeyenler için bitmeyeni yazalım.

27 Temmuz -05 Ağustos tarihleri arasında 1. tercih sonucuna göre kayıtlar yapılmaya devam ediyor. Kazananların bazıları kayıt yaptırmayacak… Yaptıranların bir kısmı da 2. yerleştirmeye katılmak istiyorsa yaptırdığı kaydı sildirecek… Birçok aday özel okullara kayacak… Önemli miktarda kontenjan açığı oluşacak… Boş kontenjanlar 6 Ağustos’ta ilan edilecek.

Buradan; l. Yerleştirme sonucuna göre kazanan adaylardan 2. yerleştirmeye katılmak isteyenlere önerim; kazandığınız okula boşuna kayıt yaptırmayın…

2. Yerleştirmeye katılım dilekçesini verdiğiniz anda yaptırdığınız kayıt zaten silinecektir. O nedenle zahmet buyurmayınız.

Uzun lafın kısası; yerleşemeyenler, yerleştiği halde daha üst tercih diyenler 7-11 Ağustos tarihleri arasında okullarınıza gidin… 2. Yerleştirme için talepte bulunun…

Sonra…

Sonra; 15 Ağustos’u bekleyin…

O gün 2. yerleştirme sonuçları ilan edilecek.

Sonra…

17-22 Ağustos tarihleri arasında kazandığınız okula mutlaka, ama mutlaka kaydınızı yaptırınız.

Sonra…

Yerleşmiş olun veya olmayın, ister 1. İster 2. yerleştirme sonucuna göre yerleşin, kaydınızı yaptırmış olun, mutlaka 24-26 Ağustos tarihleri arasında okulunuza gidip Tercihinde Yükselme işlemi için dilekçe verin…

Tercihte Yükselme işlemine dahil olmanız kaydınızı sildirmeyecektir.

Size verilmiş olan bu hakkın mutlaka kullanın…

Hiçbir şey kaybetmeyeceksiniz.

Sadece kendinize yeni bir fırsat tanımış olacaksınız.

Bu işlemler sonunda listenin üst sıralarına tırmanan öğrenciler aşağıda boşluklar oluşturacak, bu boşlukları da yerleşemeyenler dolduracaktır.

Sonra 1 Eylül’de yükselme sonuçlarının ilanıyla son kayıt maratonu başlayacak, bu maraton 7 Eylül’de son bulacak…

Tüm bunları yaptığı halde yerleşemeyenler için her şey bitmiş mi olacak.?

Hayır.

Bir şansınız daha var?

Özel yetenek, mülakat ve beden yeterliliği ile öğrenci alan Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Liseleri, Anadolu İletişim Meslek Liseleri, Anadolu Kız Teknik/ Anadolu Teknik Liseleri (Kız Teknik Öğretim), Anadolu Kız Meslek/ Anadolu Meslek Liseleri (Kız Teknik Öğretim) Büro Yönetimi ve Sekreterlik Alanı, Eğlence Hizmetleri Alanı, Gıda Teknolojisi Alanı, Güzellik ve Saç Bakım Hizmetleri Alanı, Gazetecilik Alanı, Halkla İlişkiler ve Organizasyon Hizmetleri Alanı, Hasta ve Yaşlı Hizmetleri Alanı Konaklama ve Seyahat Hizmetleri Alanı, Radyo Televizyon Alanı ile Yiyecek İçecek Hizmetleri Alanı ile Anadolu Ticaret Meslek Liselerinin Yiyecek İçecek Hizmetleri bölümleri var. Yeteneğinize güveniyorsanız bu şansınızı da kullanın… Ayrıntı aşağıdaki linkte…

Sonra…

Fen, Anadolu veya Genel Lise ne fark eder. Azimle çalışan öğrenci her okulda başarıyı yakalar. Genel Lisede çalışan bir öğretmen olarak bunu çak sayıda örneğine tanık oluyorum.

Hangisi olursa olsun hayatınızın en unutulmaz anılarını yaşayacağınız dört veya beş yılını geçireceğiniz liseniz, yeni arkadaşlarınız, yeni öğretmenleriniz…

Kendinizi buna hazırlayın…

Bu arada tebessümü unutmayın.:-))

Sevgilerimle…

Coğrafyacı…

Yerleştirme Kılavuzu http://oges.meb.gov.tr/document/2009-TERC%C4%B0H%20KILAVUZ-02-TEMMUZ.pdf

34 Yanıt to “SBS 2009 2. Yerleştirme Başvuruları,Sonuçları,SBS Kontenjanları,meb.gov.tr,SBS sınavı kontenjanları,puanlar,ne kadar boş kaldı,hangi okullar boş,”

  1. büşra akgül said

    çok tşk

  2. ???? said

    ne biçim bişey ya buuu:((((

  3. memet said

    2. tercih sonuçlarını nereden öğrenecez

  4. muhammed said

    nedn hala girilmedi internete 2.yerleştirme sonuçları acıklanmadııııııııı

  5. adsız said

    arkadaşım 300 puanla kız meslek lisesini kazandı ben 333 puanla kazanamadım adelet bunun neresinde ayrıca ben ikinci yerleştirmeyi yaptığım halde kazanamadım arkadaşım birincide kazandı nasıl bir haksızlık bu gerçekten anlamıyorum.

    • asiye nur said

      bunun aynısı bnmde basıma geldı snı anlıorm turkıyede adalet arama cnm bulamazsın bızı ndn yerlstırmıolr bılıomsn ozel lıselere talep cok azmıs velılerı oraya yonlendırmeye calısıolar onlarınkı zekaysa bızımkı ne

      • murat said

        bakın yerlestırmeler bazen puana gore yapılmıyor mesela arkadasının yabancı dılı yuksek olabılır

  6. selin said

    neden bunu daha önce belirtmediniz ve ya neden daha önce okumadım. ben anadoluyu kazanmama rağmen kayıt zamanını geçirdim 2. tercihte istemediğim okul geldi oraya gitmicem ah salak kafam

  7. fatma said

    anadolu lisesini parasız yatılı kazanmış bir yeğenim var.kendileri köyde ve paraları gerçekten yok.1.tercihi olan çeşme otelcilik ve turizm meslek lisesini kazandı.2.yerleştirme tercihlerinin ön kaydına zar zor gidebildiler. ancak oradaki yetkililer okulda sadece 12 kişilik pansiyon kontenjanı olduğunu söylemişler.puan sıralamasına göre sizin çocuğunuza sıra zor gelir deyince babası okutamam diyerek çaresizce geri döndüler. şimdi bu çocuğun tüm hakları bittimi parasız yatılıyı kazanmışken tercih yapmış veya yapmamış olsun bi devlet okuluna yönlendirilebilir mi yardımınızı bekliyorum .

  8. gizem said

    bişey sormak istiyorum 2. tercih sonuçlarına nereden bakılmakta birtürlü bulamıyprum lütfen söyler misiniz

  9. eda said

    yaaaa tercih sonuçları nereden öğreniliyor
    yaaa lütfen yardım edin

  10. eda said

    ayyy bende bulamıyoru m yaaa

  11. ela said

    yha sbs den 323 puan aldım.ama iki tercihtede kız mslek lisesini kazanamadım.bi arkadaşım 300 puanda ve torpille kız meslek lisesine girdi.bu haksızlık ve adaletsizlik.ben ondan fazla puan aldım ama giremedm

  12. canSu said

    meb.gov.tr yazıyorsunuz googleye ve ilkine tıkladığınızda tc kimlik numaranızı girin daha sonra sonuç karşınızda olacaktır

  13. aslı said

    yaa 2. yerleştirme sonucunda kalan boş kontejyanlar neden açıklanmadı hala 😦

  14. adsız said

    ben ne 1. tercihim yaptım nede 2. tercihimi ama gitmek istediğim anadolu imam hatip liseleri var ne yapmalıyım duyduğuma göre boş kalan kontenjanlara girebiliomusunuz tam olarak bilgi almak istiyorum biraz uğraşırsanız sevinirim

  15. seval said

    yaaaaaaaaaa ben 360 aldım mve yerleşemedim ve canım cok sıkılıyo ne yapapmalıyım 2.yerlesyırmedede gıremedım

  16. Mert said

    ya lütfen yardımcı olun ben kaydımı yaptırdım ilk tercihlerde bi anadolu lisesine ama şimdi başka ilde bi düz liseye qeçmek istiyorum kayıt tarihleri bitti mi kayıt yaptırabilir miyim lütfen yardımcı olun

  17. ela said

    ben 298 puan aldım ve 2. terçih sonucunda hiçbiyer tutmadı arkadaşım 250 puanla kız meslege gitti bu kadar haksızlık bu nasıl adalet

  18. emre said

    ya ne karışık bir iş yapmışlar anlayamıyoruz

  19. dişi kartal said

    ya ben 441 puan aldım ama dersanede öğrtemenim bana öğrtemen lisesi gelmeyeceğini söledi bu yüzden hep andolu liseleri yazdık.ve aralarında kız anadoluda vardı ve bana orası geldi ama ben sağlık istiyodum şimdi boş kontenjanlardan sağlığa girmeye çalışıyom ama baktığıma göre yokmuş yaaa:((((((((((((((

  20. dişi kartal said

    YARDIMM EDİN YA SBS SAĞOL HAYATIMI KARARTTIN…

  21. kasım said

    3. tercihlerin sonuçları ne zaman açıklanacak?

  22. burak said

    3. tercihler açıklansa bile ne zaman gıdıp okula kaydımızı yaptıracağız?

  23. gul said

    sbs girip 3. yerleştirmeden sonrada yerleşemeyen tüm arkadaşlar meb sayfasının şikayetler meil yazalım ki 3. yerleştirmeden sonra boş kalan kontejyanlara ön kayıtla öğrenci alımı açılsın anadolu ve sağlık meslek için lütfen gelin birlik olalım ilgilenen tüm arkadaşlara duyurulur

  24. dila said

    ya malesf tek bulamayan sen degilsin ben ve arkadaşlarımda bulamıyor buna bi çagre bulmak lazım deli olucam

  25. bekir said

    meslek lisesine ön kayıt yaptırdık eylülün 4ün de açıklanacak dediler nerden bakacaz

  26. adem said

    ben hala liseye kayıt yaptıramadım ve cok üzgünüm sisden rıcam hala kayıt yaptıra bilirmiyim tşk ederim

  27. abturrezzak said

    299.234len sağlık meslek lısesine gırebılırmıyım

  28. yurdagul said

    zaten butun okullarda bos vardır ama hıç bırısı almaz nedense

  29. gamze said

    allah kahretsinn bu mebi okadar boş kontenjan var bi bizi sokamadılarr …ne biçim bişi bu ya anlamadım bu yaşta saçlarıma aklar düştü.. şimdi git bakalım okadar ipsizin sapsızın arasına git bakalım düz liseye gitt.. şu 1995 liler kadar şansızı yookk .. ne diim artık artık meb de allaha haale ettim nimet çunukçuyuda adamlarınıda ..hem dionuzz çocuklarınızı okutun hemde hayatımızı kaydırıyonuzz okumucam bee aa ne bu böle dağa çıkcam töbe töbee ya

  30. ozan said

    ben 333.772 ortalama puanımla 3 tane puanımın tutmadığı okul 5 tane de tuttuğu okul yazdım ama hiçbiri tutmadı. puanım 333 olmasına rağmen 312 puanlık liseye bile giremedim. yardımcı olursanız sevinirim.

  31. serseri said

    yaaaa ben çeylan pınar anadulu kazanmışım yaaa ço mutluyum

  32. sümeyra said

    yha çok mutsuzum bn 400 puanla boştayım adalet bunun neresinde

Bir Cevap Yazın

 
