2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

SBS 2009 2. Yerleştirme Sonuçları, Puanlar, meb.gov.tr

Posted by sbsyerlestirmeleri Ağustos 5, 2009

2009 SBS 2, Yerleştirme sonuçlarını öğrenmek için tıklayın. öss,kpss,sbs sınav sonuçları,2009 sbs,öss, yerleştime sonuçları

10 Yanıt to “SBS 2009 2. Yerleştirme Sonuçları, Puanlar, meb.gov.tr”

  1. dizi izle said

    teşekkürler.

  2. şeyma said

    ya nerden giriliyo bu sonuçlar allahım ya yiycem kendimi

  3. özge said

    akşehir anadolu lisesine 401 puanla öğrenci aldılar ben 400,540 puanla ikinci tercihimi yaptım ama anadolu lisesi gelmedi buna inanamıyorum bence imkansız oraya bu puandan daha az insanların gittiğini sanıyorum ben güvenimi yitirmek istemiyorum bana bu haksızlık gibi geliyor ben çalışkan bir insanım ben güvenimi yitirirsem bu memlekete ne verebilirm kii..!

    biz gençlerin geleceğiyle oynamayın
    yeter artık…

  4. hilalşeherli said

    kazanıp kazanmadıgımı ögrenmek istiyorum lütfen

  5. sidarcan ateş said

    şimdi ben diyorum ki ben tercih sonuçlarına bakıyorum amme benim ki çığmiyor bu n dendir öğrenmek istiyorum bilmem diyor siz 1995 doğumlu olduğunuz için 1 . sınıfa kayıt olamazssınız bizde diyorum ki ee şerefsizler ben lise 1 e geçtim geçmez< olaydım şindik bu oruspi çocuğlarının beni bu kdar yormalarından ne haktan var siz söleyin law ( bu iletiden yazan devrişhasan köyden cücük remezan küçük değil ha cücük hane tavuğun götünden çıkıyor ya o cücük herkese selametle kötülerin düşmanı balicilerin dostu cücük remezandan sevgiler saygılarlan allaha emanet olın

  6. edanur said

    yhaa 3. terch snuçlarını bulamıorm buqn açklanmıcakmıydı
    :S :S

  7. Abdulkadir Mutlu said

    Okullun yanlış Bilgılendirmesınden dolayı 1. tercihte Şair Nabi Anadoluyu 388.663 punla kazandım. 3. tercihlere müracat edersem daha iyibir okula girecem söylendı müracat yaptım Gap Anaduluyu kazandım. Kayıt yenılemedım . 1. kazandıgım okulda kaydımı yaptırdıgımdan 2 ye gimeyecegımden kayıt yenılemeye ihtiyaç olmadıgını düşündüm Ama çaglayan ilk okullundan bana bilgı yerılmedıgınden Açıkta kaldım Magdurıyetımın giderılmesını arz ederim

  8. Abdulkadir Mutlu said

    Sayın Bakanımız dan 5. tercih hakı verılmesını veya Kazanıpta kayıt yaptıramayanları yardımcı olmasını Yüce Devletimizden ve Bakanımız sy Nimet Çubukçudan beklıyoruz Saygilarımla Abdulkadir Mutlu puan.388.663 TC 1720******* NOT. İki terçıhıde kazandım Okullun yanlış bilgılendirmesınde Açikta kaldım İntiharı bile düşünüyorum Bana yardımcı olun lütfen
    Not:Şahsi Bilgiler yayınlanamadığından T.C kimlik numaranız şifrelenmiştir. Editör

  9. bende 2. yerleştirme sonuçlarını bulamıyom

  10. binnur said

    yaa bi türlü çıkmadı nerde yanlıs yapıyorum kafayı yicemmmm

Bir Yanıt Bırakın

 
