2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

SBS Lise Yedek Yerleştirme Tercihleri – Boş Kalan Kontenjanları 2011

Posted by sbsyerlestirmeleri Ağustos 21, 2010

26 Temmuz 2011 tarihinde açıklanan SBS Lise Yerleştirme Tercih sonuçları yerleştirme taban puanları, yerleşen öğrenci sayısı, boş kalan kontenjanları buraya tıklayarak açılan siteden takip edebilirsiniz. Yedek Öğrencilerin sıralarına göre kayıtlar bu boş kalan kontenjanlara göre yapılacak.

2. Yerleştirme Boş Kalan Taban Puanlar – Boş Kontenjanlar – Yedek Öğrenciler İçin Bilgilere Ulaşmak İçin TIKLAYIN.

18 Yanıt to “SBS Lise Yedek Yerleştirme Tercihleri – Boş Kalan Kontenjanları 2011”

  1. alisarmusa said

    oyunlartr.wordpress.com siteme beklerim

  2. Mehmet YILDIZ said

    NELER OLUYOR, BUNDAN SONRA NELER DÖNÜCEK ?

    ORTAÖĞRETİM 3. YEDEK YERLEŞTİRME SONUÇLARI NİYE MEB SAYFASINDAN GÖRÜLMÜYOR. NİYE “”GİRİŞ KODU”” NİYE “”ŞİFRE”” İSTENİYOR. BUNLARI SADECE OKUL YETKİLİLERİ GÖREBİLİYOR.

    DAHA EVVEL MEB SAYFASINDAN “”KALAN KONTENJANLARI”” VE “”TABAN PUANLARI”” GÖREBİLİYORDUK. ŞİMDİ NE OLDU. NELER DÖNÜCEK. BUNLAR HANGİ ZENGİNLERİN İŞİNE YARIYACAK.

    3. YERLEŞTİRMELER YAPILACAKMI ? MEB SAYFASINDAN KAFALARINA GÖREMİ KONTENJAN VE TABAN PUANLARI BELİRLENECEK ?

    İNSANLIK ÖLDÜMÜ. DÜRÜSTLÜKTEN BAHSEDİLİYOR. NEREDE DÜRÜSTLÜK. BU DÜNYANIN ÖBÜR DÜNYASI DA VAR BEN VE ÇOCUKLARIM OLMAK ÜZERE TÜM HAKKIMI ALLAH”A HAVALE EDİYORUM. ALLAH BU DÜNYADA DA ÖBÜR DÜNYADA DA GÖSTERSİN. ÜÇKAĞIT DÜZENLEYENLERE ALLAH”IM İKİ CİHANDADA HESAP SORSUN. BEN VE AİLEM OLMAK ÜZERE HAKKIMI HELAL ETMİYORUM. İKİ CİHANDA DA ELLERİM ÜZERİNDE OLSUN.

    BİRAZ DÜRÜSTLÜK KALDIYSA ALLAH RIZASI İÇİN BU YAZIMI GEREKLİ YERLERE İLETİLMESİ İÇİN TENSİP VE EMİRLERİNİZE ARZ EDERİM.

    DAHA EVVEL BU SİTEDE EŞİM VE BEN YAZI YAZDIM. TELEFON NUMARALARIMIZI BIRAKTIK. —ALLAH”TAN BAŞKA KİMSEDEN KORKMUYORUM. YÜREYİ OLAN YUKARIDAKİLERİME CEVAP VERİR.

    BU ZAMANA KADAR HEP DÜRÜST OLDUM. HARAM LOKMA YEMEDİM YEDİRMEDİM. ÇALMADIM. KİMSEYE ÇALDIRMADIM. ÖYLECE EMEKLİ OLDUM

    • nealaga said

      n q!’^%+&/^’+&/%&^+%^+%^’+’^&/+)(=?=()_((/ğ7_/%Ğ^+’^+!’^_!’+__!’+?++??=+^^^^^^^^!’?023%?^+=&_+%/’+
      ‘^432
      412^+!?’^
      !’%?O^’%_’O=_’O^%_
      ^’O%_’^%O^’_%O’^
      %O^’
      %32
      532

  3. Mehmet YILDIZ said

    BÜYÜKÇEKMECEDE OTURUYORUM

    — EMEKLİYİM—

    İKİZ ÇOCUĞUM VAR BİRİ KIZ BİRİ ERKEK.

    OĞLUMUN PUANI 393.39

    BÜYÜKÇEKMECEYE BAĞLI YENİ AÇILAN OKULLARIN TABAN PUANLARI KAÇA DÜŞTÜ BOŞ KALAN KONTENJANLARI NİYE MEB SİTESİNDE GÖZÜKMÜYOR. ORTAÖĞRETİM 3. YEDEK YERLEŞTİRME SONUÇLARI NİYE MEB SAYFASINDAN GÖRÜLMÜYOR. NİYE “”GİRİŞ KODU”” NİYE “”ŞİFRE”” İSTENİYOR. BUNLARI SADECE OKUL YETKİLİLERİ GÖREBİLİYOR.

    DAHA EVVEL MEB SAYFASINDAN “”KALAN KONTENJANLARI”” VE “”TABAN PUANLARI”” GÖREBİLİYORDUK. ŞİMDİ NE OLDU. NELER DÖNÜCEK. BUNLAR HANGİ ZENGİNLERİN İŞİNE YARIYACAK.

    BÜYÜKÇEKMECEYE BAĞLI “ATAKENT ANADOLU LİSESİ 395,82″ İDİ. VE “MİMAROBA EMLAK KONUT ANADOLU LİSESİ 398.25″ İDİ. 3. YEDEK YERLEŞTİRMEDEN SONRA PUANLAR KAÇ OLDU.

    BİZ VELİLER NİYE BİLMİYORUZ. DAHA EVVELDEN “MEB” SİTESİNDEN GÖREBİLİYORDUK.

    BİZİM GİBİ FAKİR AİLELERİNİN ÇOCUKLARININ GELECEKLERİNİ KİMLER BELİRLEYECEK ? ALLAH RIZASI İÇİN BİRİLERİ BU KONULARA EL ATSIN.

    BAKANIMIZ NİMET HANIM NİYE BU KONUDA AÇIKLAMA YAPMIYOR ?

    TEL : 0538 824 64 20

  4. Mehmet YILDIZ said

    BÜYÜKÇEKMECEDE OTURUYORUM

    — EMEKLİYİM—

    İKİZ ÇOCUĞUM VAR BİRİ KIZ BİRİ ERKEK.

    OĞLUMUN PUANI 393.39

    BÜYÜKÇEKMECEYE BAĞLI “ATAKENT ANADOLU LİSESİ 395,82″ İDİ. VE “MİMAROBA EMLAK KONUT ANADOLU LİSESİ 398.25″ İDİ. 3. YEDEK YERLEŞTİRMEDEN SONRA PUANLAR KAÇ OLDU.

    07-14 EYLÜL ARASINDA YAPILAN ORTAÖĞRETİM EK YERLEŞTİRMELER KAÇ PUAN ÜZERİNDEN YAPILDI. (OĞLUMUN PUANI 393.39)SEÇTİĞİMİZ OKULLARIN YEDEKLERİNE DAHİ GİREMEMİŞ.

    EK YEDEKLER YAPILIRKEN BU OKULLARIN PUANI 2. PUAN DÜŞMEDİMİ ?

    OĞLUM SİLİVRİ TOKİ ANADOLU LİSESİNİ BU PUANLA KAZANDI AMA BEN ORAYA GÖNDEREMEYECEĞİM. FAKİR OLDUĞUM İÇİN. FAKİRLİK SUÇMU.

    ÇOCUKLARIMIZIN GELECEĞİNİ KİMLER BELİRLİYOR ? HER ŞEYİ YÜCE ALLAHIM BİLİR. SADECE BU DÜNYANININ OLDUĞUNU SANANLAR YANILIRLAR.

    HEPİMİZ BİRGÜN ÖLECEĞİZ KİMSENİN MALI YOKTUR. BÜTÜN MALLAR ALLAH’IMA AİTTİR. ZENGİNLER VE ADAMI OLANLAR BOŞ KONTENJANLARDAN YARARLANARAK İSTEDİKLERİ OKULDA OKUTUYORLAR.

    BEN BU DÜNYADA BÜTÜN DÖNEN OYUNLARA KARŞI HAKKIMI HELAL ETMİYORUM.

    AHİRETTE HEPSİNDEN TEK TEK HESAP SORACAĞIM. NE OLDUM DEMİYECEKSİN NE OLACAĞIM DİYECEKSİN.

    BENİM VE BENİM GİBİLERİN HAKLARI YENİLİYOR. KUL HAKKIMI HELAL ETMİYORUM. VEDE ALLAH’IMDAN BAŞKA KİMSEDEN KORKMUYORUM.

    TEL : 0538 824 64 20

  5. ANADOLU LİSELERNDE BOŞ KALAN KONTENJANLARA YÖNELİK 21-22 EYLÜL 2010 TARİHLERİNDE YAPILAN 5. YERLEŞTİRME ÇALIŞMALARINI HALK OLARAK TAKDİRLE KARŞILIYORUM.

    ANADOLU LİSELERİNİN KONTENJANLARININ BOŞ KALMAMASI İÇİN UĞRAŞ VEREN BAŞTA CUMHURBAŞKANIMIZ ABDULLAH GÜL, BAŞBAKANIMIZ RECEP TAYYİP ERDOĞAN, MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ NİMET ÇUBUKÇU VE EMEĞİ GEÇEN HERKESTEN ALLAH RAZI OLSUN.
    BU ÇALIŞMALARIN HER SENE YAPILMASINI, HİÇ BİR AİLENİN MAĞDUR KALMAMASINI BEN VE BENİM GİBİ DÜŞÜNEN HALK ADINA KONUŞUYORUM.

    ANCAK YENİ AÇILAN ANADOLU LİSELERİNİN BİRÇOK EKSİKLERİ GÖZÜKMEKTEDİR. DAHA KİMİLERİ İNŞAAT HALİNDEDİR. ÇOCUKLAR OKULU OKURKEN ZORLANICAKLAR OKULUN BİR ÇOK EKSİKLERİ VAR. ÖRNEK VERİCEK OLURSAM BÜYÜKÇEKMECE TEPEKENT ANADOLU LİSESİ BÜYÜKLERİMİZ HERHALDE BU GİBİ LİSELERE ACİL BİR ÖNLEM ALMIŞLARDIR.

    AYRICA ANADOLU LİSELERİNDE ÖĞRETMEN AÇIKLARI BULUNMAKTADIR. ŞU AN GEÇİCİ ÖĞRETMENLER GÖREV YAPIYOR. BİR AN EVVEL ASIL ÖĞRETMENLERİN GÖREVLERİNE BAŞLAMASINI ÇOCUKLARIN GELECEĞİ İÇİN HALK NAMINA İSTİYORUM.

    BİRDE HÜKÜMETİMİZE BİR ÖNERİM OLUCAK HER İLÇEDEKİ ANADOLU LİSELERİNE O İLÇENİN ÇOCUKLARININ GİDEBİLMESİ İÇİN BİR SİSTEM YARATILMASI GEREKMEKTEDİR. BUNA ÖRNEK VERİCEK OLURSAM , OKUL PUANLARINA VEYA SBS PUANLARINA GÖRE İLÇELERİNDEKİ ANADOLU LİSELERİNDE SINIFLAR AÇILMALI VE O ÇOCUKLAR O SINIFTA OKUYABİLMELİDİRLER. OKUL PUANLARININ YETERSİZ OLMASINDA İSE ÇOCUKLARIN MESLEK LİSELERİNE GÖNDERİLME ZORUNLULUĞU GETİRİLMELİDİR. DÜZ LİSEYİ BİTİRSE NE OLUCAK Kİ. HİÇ OLMAZSA MESLEK SAHİBİ OLUR GÜNÜMÜZDE AZALAN KÜÇÜK MESLEK SAHİPLERİ ÇOĞALIR. KAHVELER DOLMAZ VE SOKAKLARDA ÇOCUKLARIMIZ SERSERİ OLMAZ.

    ÖRNEK VERİCEK OLURSAM; BÜYÜKÇEKMECEDE OTURAN BİR ÖĞRENCİNİN SİLİVRİ VEYA KÜÇÜKÇEKMECEYİ KAZANMASI O AİLENİN HELE EMEKLİ VEYA ASKERİ ÜCRETLE ÇALIŞAN BİR İŞÇİ İSE OKULA GÖNDERMESİ ÇOK ZORDUR. MECBUREN DÜZ LİSEYE VERİCEKTİR. BU GİBİ DURUMLAR DA ÇOCUKLARIN GELECEKLERİ İLE OYNANIYOR BABALAR KÜCÜK DÜŞÜRÜLÜYOR. ÇÜNKÜ MADDİYATI YOK MADDİYATI OLSA ZATEN GÖNDERECEKTİR.

    EYER SİSTEM DEĞİŞMEYECEKSE YA O OKULLARIN SERVİSLERİ DEVLET TARAFINDAN KARŞILANMALIDIR.

    AYRICA HER EMEKLİYE OKUL ZAMANI BİR İKRAMİYE VERİLMELİDİR. HEM KÖMÜRÜNÜ ALIR. HEMDE OKUL MASRAFLARINI KARŞILAR. İŞÇİ VE MEMUR ZATEN ENAZ İKİ VAY DÖRT TANE İKRAMİYE ALMAKTADIR.

    SİYAH PARTİ – BEYAZ PARTİ BAŞTA KİM OLURSA OLSUN ONLARIN GÖREVİ HALKININ RAHAT YAŞAMASINI SAĞLAMASIDIR.SİYAH VEYA BEYAZ PARTİLER BİRAZ OLSUN HALKINIZIN RAHAT GEÇİMİ İÇİN ÇALIŞIN.

    AHİRETE KİMSE BİRŞEY GETİREMİYCEK. BABALARINIZ, ANNELERİNİZ ÖLDÜ ONLARI UNUTMADINIZMI. YARINDA ÇOCUKLARINIZ SİZLERİ UNUTACAK. AMA AHİRETTE ZOR GEÇİNEN HALKIMIZ SİZLERDEN HESAP SORUCAK SİYAH-BEYAZ PARTİLER CEHENNEM DİYE BİR YER VAR SAKIN UNUTMAYIN ORADA HERKES HESAP VERİCEK.

    • sevda kaplan said

      yalnız 21-24 eylülde yerleştirmeler yapılmadı.yaoıldıysada allah şu nimet çubukçunun belasını versin.kendi kafasına göre işler yapıyor.3 yıl sbs ye giriyoruz sonra tekrar tekli sınav sistemine dönüyoruz ama kimse bunlara dikkat çekmiyor.ne olacak şimdi puanları tavana fırlamış liselerden birine gidemedim diye hayatım mı kayacak.yok öyle yağma sen tercih hakkı çıkarıyosan bunu kamuoyuna duyuracaksın.sonrada kontenjanlarımız boş kaldı demeyeceksin.
      ben bir sbs mağduru olarak bu yapılanları kınıyorum ve benim yaşadıklarımın öcünü bana yaşatanlardan Rabbimin almasını canı gönülden isyiyorum…

      • Betül Demirci said

        Bence de Nimet Çubukçu kendi kafasına göre işler yapıyor. Benim 21-24 Eylül de yapılan yerleştirmelerden haberim olmadı.Daha doğrusu hiç bir arkadaşım bilmiyormuş.Bizi haberlendirmeden nasıl 3. bir hak verirler ve biz bu hakkı kullanamayız ? Eğer benim haberim olsaydı belki de şu an okulumdan bir üst olan Anadolu lisesine giderdim.Çünkü başka bir arkadaşım benimle aynı okuldayken bu 3. yerleştirme hakkını kullanarak gitti.Ben burdan Milli Eğitim Bakanlığını kınıyorum ve bize ek bir hakkın tanınmasını istiyorum ve şunu belirtmek istiyorum; benden düşük alan arkadaşlarım yedeklerde benden iyi yerlere gittiler.Ve bende yedeklerde tercih yapmıştım fakat bir yer gelmedi.Çok adaletsiz bir ülkede yaşıyoruz.Lütfen biraz öğrencilere haksızlık yapmayın.Böyle haksızlıklar yüzünden başarılı öğrencilerin hakkı onlardan daha az başarıya sahip olan öğrencilere geçiyor.
        Biraz daha adalet! Sayın Nimet Çubukçu !

  6. benim istediğim okullarda yedek listedeyim nolacak 3 tane okul seçtim üçündede yedek listedeyim bn daha anlamadım

    • Kodoş Girl said

      Açıkta kalma ihtimalin var, o liselerden birine girme ihtimalinde var. Dua et okulların kontenjanı dolmasın ömercik :)

  7. MEB said

    ABE İKİ GODAMANIN(ZENGİN) İŞİ HERŞEYİ BÜTÜN DÜZENLERİ BU NİMET ÇUBUKÇU HANIM BOZDU ATTI

  8. erencan said

    zizin yapcağınız şeyin biryere girmedi tc yaNLIŞLDİYO APTALLAR

  9. şule said

    oooofff …:s

  10. mehmet Ali said

    ben liseyye geçdim ve eskiehirde okuyacam ama bi anadolu lisesinde yedekteyim . bir kişilik boş yer kaldı ama yeklemelerin 4ü de bitti ve (yedek hakkı kazanılmadı yzıyo) hala girebilirmym lütfen yarrdımcı olun

  11. ilk sıradaki yedekler kayıt yaptırmazlarsa sonraki yedekler yerleşebilecek mi ? Bilen birisi cevap versin ne olur?

  12. bÖYLE SİSTEM OLMAZ OLSUN said

    YA BU SENEDE GEÇEN SENEKİ GİBİ BİR TERCİH HAKKI DAHA VERİLSİN LÜTFEN YA YOKSA KAYIT YAPTIRMADIM DİYE DÜZ LİSEYE GİDİCEM.ZATEN KONTENJANLAR HEP BOŞ KALIYOR GEREKLİ BİR TERCİH HAKKI DAHA

  13. selin said

    bir soru sordum oda cevaplanmadı

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

