2012 SBS Soruları – Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları

2012 SBS Soruları Cevapları , 2012 SBS Lise Taban Puanları ve Yerleştirme Sonuçları , SBS Yerleştirme Sonuçları ve Tarihleri 2012 , 8. Sınıf SBS Soruları ve Cevapları 9 Haziran 2012

7. Sınıf SBS Soruları 2010

Posted by sbsyerlestirmeleri Haziran 3, 2010

6 Haziran 2010 tarihinde yapılan 7. Sınıf SBS Soruları ve Cevap Anahtarları www.eokul-meb.com sitesinde yayınlanmıştır. Soruları görmek ve indirmek için tıklayın.

9 Yanıt to “7. Sınıf SBS Soruları 2010”

  1. dilek said

    bn sınav sorularını öğrenmek istiyorum

  2. esra said

    arkadaşlar bütün sene boyunca didindim durdum ama sınavda 30 dk kala daha fenimle sosyalim duruyodu zar zor yetiştirdim ama soruları nasıl yaptığımı bile hatırlamıyorum sınavdan ağlayarak çıktım ama düşündüm ki her şey anadolu lisesi demek değil ablam düz lise okudu 2 yıllık ama şu an çok güzel bi hayatı var ben her işte bi hayır var diyorum sağlıklı olduğumuza konuşabildiğimize yürüyebildiğimize duyabildiğimize görebildiğimize şükür etmeliyiz HİÇ BİR ŞEY BİZDEN DEĞERLİ OLAMAZ HAYATTA BAŞARILAR DİLERİM

  3. tuba said

    ayy mat çok zordu be ya

  4. büşra said

    bende 7.sınıf öğrencisiyim okuldaki sınavlarda genelde en yüksek notları alırım ama 7.sınıf sbsde böyle olmadı senenin başından beri çooook soru çözdüm gebermek üzereydim ama sbsde tüm bildiklerimi şaşırdım, yapabileceğim soruları bile yapamadım sınavdan çıktıktan sonra ağlama şokuna girdim şu an çoookkk kötüyümm annem: herşeyin hayırlısı olsunn dedii. ayrıca esra arkadaşımızın yorumunu çok beğendimmm

  5. ecem said

    arkadaşlar bnde sbs için bir sene boyunca çalıştım nasol desem biraz iyi biraz kötü geçti inşallah yüksek bir puan alırım şu an sbs nin hiçbir sorusu aklımda deil heralde pisikolojikman aklımda çıkardım herşeyi inşallah herkes hakettiği puanı alır

  6. mehmet ünlen said

    bu sınava ben biraz girdim ama sorular o kadar kolaydıkii_
    o kadar kolay olduğu için sınava gec girmeme rağmen sınavdan erken cıktım ama sorular bence cok kolaydı.

  7. mehmet ünlen said

    arkadaşlar ben son 3 gün boyunca dersime hic çalışmadım.
    canım ne istediyse onu yaptım son 3gün gezdim tozdum eğlendim.
    son gün ise saat 10 da uyudum. sabah saat 7.5 de kalktım.
    ama canım istiyodu hic yatmak istemiyordum.kalktım cüvcüvlerimi cıkarıp gezdirdim.ve yemek yedim sonra sınav için eşyalarımı hazırladım ve sınava girdim bi baktım herkez sınava girmis.

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

